3
Deathbound
Aug 08, 2024 2:00 AMPluspunten
- Unieke party-systeem die dynamische karakterwisselingen mogelijk maakt
- Intrigerende setting met een goed vertelde verhaal
- Verrassende vijanden geïnspireerd door de vijf fasen van rouw
Minpunten
- Technische gebreken belemmeren de algehele ervaring
- Gevechten kunnen onprecies en traag aanvoelen
- Personageontwikkeling laat te wensen over
Review
Deathbound is een fascinerende toevoeging aan de soulslike-genre met zijn unieke party-systeem en uitdagende vijanden. Het idee om gedurende gevechten soepel te wisselen tussen vier helden geeft spelers nieuwe strategieën en mogelijkheden. De wereld is rijk aan details en de vijanden, geïnspireerd door de fases van rouw, zijn creatief en uitdagend. Helaas zijn er ook merkbare tekortkomingen. De technische gebreken zijn lastig te negeren en kunnen frustraties veroorzaken tijdens het spelen. De gevechten voelen soms traag en onprecies aan, waardoor de ervaring minder bevredigend wordt. Bovendien ontbreekt het de game aan diepgang in de karakterontwikkeling, wat het moeilijk maakt om echt betrokken te raken bij de helden. Over het geheel genomen is Deathbound een solide titel met potentieel, maar het heeft duidelijk nog wat werk nodig om te concurreren met zijn genre-genoten.Achtergrond informatie
Volgens recensies van onder andere IGN Brasil en Try Hard Guides biedt Deathbound een interessante gameplay-ervaring, maar heeft het te maken met technische problemen en een inconsistente karakterontwikkeling. Met scores variërend van 60 tot 75 is het duidelijk dat de game te midden van gemengde kritieken staat.Screenshots

Geschreven door:
Jordan Keats
Jordan Keats is een voormalige professionele gamer die nu journalist is, wiens competitieve achtergrond hen een uniek perspectief geeft op esports en multiplayer games. Jordans expertise in strategie en spelmechanismen is ongeëvenaard, en biedt lezers diepgaande inzichten.
Volg ons
458
Fans
145
Fans
45
Fans
Login or register to join the conversation
Lees ook de volgende review
Quicklist
Mar 31, 2025 12:01 PM
Dertig jaar later blijft I Have No Mouth consoles achtervolgen - videogame
De maker van The Last of Us is het eens: Joel had gelijk - videogame
Warframe-update maakt Nightwave Weekly tot een hilarische horror - videogame
Assassins Creed Shadows ontwikkelaar kijkt naar moeilijkere moeilijkheidsgraad - videogame
Take-Two Heeft Nog Geen Releasedatum Voor GTA 6 Bekendgemaakt - gta6