One Piece Odyssey: Deluxe Edition review | Game-Scanner.nl

• Inclusief alle DLC-inhoud voor een betere waarde.
  • Een solide vertaling van het originele spel met aantrekkelijk design.
  • Een waardevolle ervaring voor fans van de One Piece-franchise.

• Langdurige laadtijden voor elke gevecht kunnen frustrerend zijn.
  • Grafische prestaties zijn niet op het niveau van andere platforms.
  • Technische compromissen doen afbreuk aan de algehele speelervaring.

One Piece Odyssey: Deluxe Edition viert het 25-jarig bestaan van de populaire manga- en anime-reeks op een manier die zowel herkenbaar als verfrissend aanvoelt. Het spel plaatst je in de schoenen van Monkey.D.Luffy en zijn Strohoedcrew terwijl ze het onbekende verkennen, na een schipbreuk op een weelderig tropisch eiland. Het verhaal blijft trouw aan de iconische elementen van One Piece, in combinatie met nieuwe avonturen en vijanden die je al snel op de proef stellen. Ondanks dat het spel een prettige ervaring biedt, vooral met alle DLC inbegrepen, kent het ook enkele significantie technische tekortkomingen. Laadtijden tussen gevechten kunnen bijvoorbeeld enorm frustrerend zijn en de grafische presentatie laat te wensen over, vooral in vergelijking met versies op andere platformen. Voor echte fans van de serie is het spelen van de Deluxe Edition echter een plezierige ervaring die je niet wilt missen.

Reviews van verschillende bronnen benadrukken dat de Deluxe Edition een goede port is van het oorspronkelijke spel, maar dat het niet zonder problemen is. TouchArcade waardeert de Nintendo Switch-versie als een gemakkelijke aanbeveling voor fans, terwijl GamingTrend de graphics en snelheid als positief opmerkt, maar wel wijst op de vervelende laadtijden. GamersRD vindt het een waardige optie ondanks de mindere graphics, maar Everyeye.it legt de nadruk op de technische tekortkomingen die de ervaring zouden kunnen verminderen.