Aandacht Balatro Fans: 7 Spellen voor $20 in Humbles Deckbuilder Bundel

Apr 12, 2024 9:25 PM

Liefhebbers van kaartspellen opgelet: Humble's Devious Deckbuilders bundel biedt momenteel zeven deckbuilding games voor slechts $20. Deckbuilding games winnen aan populariteit, met creatieve indie games die frisse wendingen geven aan het genre. Deze bundel omvat titels als Gordian Quest, Floppy Knights, Zoeti, en Mahokenshi, plus drie extra spellen zoals Book of Hours en Dungeon Drafters. Normaal zouden deze spellen je $160 kosten, dus deze deal geeft je een uitstekende kans om je collectie voor een zacht prijsje uit te breiden. Bovendien steun je met je aankoop de liefdadigheidsorganisatie Cool Effect, die klimaatverandering bestrijdt.

Wat zijn de beste deckbuilding games momenteel beschikbaar?nDeckbuilding games zoals Slay the Spire, Marvel Snap en natuurlijk balatro, bekend van zijn unieke pokerachtige gameplay, zijn zeer populair. Voor fans op zoek naar iets nieuws biedt de Devious Deckbuilders bundel van Humble een betaalbare manier om meerdere kwaliteitstitels te ervaren.

Deckbuilding games zijn een subgenre binnen de strategie- en kaartspellen waarbij spelers gedurende het spel hun speldeck samenstellen of verbeteren. Veel van deze games combineren elementen van role-playing games (RPG's), tactische gevechten en soms zelfs roguelike progressie, waarbij elke speelsessie anders kan verlopen door willekeurig gegenereerde uitdagingen of kaarten. Het genre werd echt populair met games als Dominion en heeft sindsdien een loyale groep fans verzameld die genieten van de diepe strategische gameplay en de herspeelbaarheid die deze spellen vaak bieden.