Acolyte Showrunner Bevestigt Kylo Ren Paasei

Jul 02, 2024 2:38 PM

De showrunner van The Acolyte, Leslye Headland, heeft bevestigd dat de Kylo Ren Easter egg in aflevering 5 opzettelijk is toegevoegd om fans nieuwsgierig te houden. Hoewel ze niet inging op de details, adviseert ze om verder te kijken voor meer onthullingen. De tweede helft van het seizoen zal volgens haar "duisterder" zijn, met meer actie en een emotioneel einde op 16 juli. In de vijfde aflevering speelde de muziek van Kylo Ren terwijl Master The Stranger werd onmaskerd en een episch lightsaber-gevecht plaatsvond. Fans speculeren dat The Master mogelijk een leerling van Darth Plagueis is. Het gebruik van het metaal Cortosis, dat lightsabers kan uitschakelen, werd ook geïntroduceerd in deze aflevering. Met nog drie afleveringen te gaan, belooft het verdere ontknopingen en spannende wendingen. IGN prees aflevering 5 als "opwindend en brutaal," vooral door de onthulling en acties van The Master.

Zal Kylo Ren zelf verschijnen in The Acolyte?n

Het is onwaarschijnlijk dat Kylo Ren zelf zal verschijnen, aangezien de serie zich afspeelt aan het einde van de High Republic-era, ruim voordat Kylo Ren in de Skywalker-saga opduikt. Echter, referenties naar zijn personage en de Sith geschiedenis zijn te verwachten.

The Acolyte speelt zich af tijdens de High Republic-era van het Star Wars-universum, een tijdperk dat zich honderden jaren voor de Skywalker-saga afspeelt. Dit tijdperk benadrukt de opkomst van de Sith en de Jedi vóór de gebeurtenissen in Episode 1: The Phantom Menace. Met de serie willen de makers mogelijke verbanden leggen met latere gebeurtenissen in de Star Wars-tijdlijn.