Actor ontwijkt echte zweepslagen van Indiana Jones schurk
Jan 03, 2025 1:02 PMIn de nieuwste game Indiana Jones and the Great Circle brengt de bad guy Emmerich Voss in een hilarisch gevecht de aandacht naar zichzelf met zijn bijzondere focus op karate. Acteur Marios Gavrilis onthulde dat hij gelukkig geen echte karate-training nodig had voor deze rol, wat betekende dat ze de game met gebruik van stunt acteurs konden afronden. Voss' personage heeft ook een aantal opvallende kreten, waaronder een komisch uitgesproken "karaaaaaaa-teehhhhh". Tevens slaagde Gavrilis erin om een apenimpressie in één keer goed te doen, wat laat zien dat het gameteam een filmische aanpak heeft gehanteerd met motion capture voor al zijn personages en scènes.
Waarom is Indiana Jones and the Great Circle zo bijzonder?Indiana Jones and the Great Circle is bijzonder omdat het spel een volledige filmische ervaring biedt door middel van motion capture, waarbij de acteerprestaties, gezichtsuitdrukkingen en bewegingen van de acteurs zijn vastgelegd. Dit zorgt voor een authentiekere ervaring waarin de karakters tot leven komen, vergelijkbaar met een Hollywood-productie.
Indiana Jones and the Great Circle is een actie-avonturenspel ontwikkeld door MachineGames, bekend om hun werk aan de Wolfenstein-reeks. Het spel laat spelers in de huid kruipen van de iconische archeoloog Indiana Jones terwijl ze puzzels oplossen en vijanden bevechten in een verhaal vol avontuur en mysterie. Het combineert elementen van stealth, verkenning en puzzels, waardoor het een gevarieerde gameplay biedt voor fans van het genre.
Samira Khan
Samira Khan is een verhalenenthousiast met een scherp oog voor storytelling in spellen. Haar literaire benadering van gamekritiek onderzoekt thema's, karakterontwikkeling en plotstructuur, waardoor ze een aanhang krijgt onder gamers die de kunst van het vertellen waarderen.
Volg ons
Fans
Fans
Fans
It's pretty refreshing to see that Marios Gavrilis didn't need to put in the hours for karate training; sometimes, it's all about the skillful stunt team and a good sense of humor I love how motion capture is pushing the boundaries of storytelling in games like Indiana Jones and the Great Circle, making players feel like they're stepping right into an adventure film.
It's always refreshing to see actors embrace the fun side of their roles, like Gavrilis' one-take monkey impression; it really adds personality to a character. Plus, the use of advanced motion capture in Indiana Jones and the Great Circle seems poised to elevate not just gameplay but the whole narrative experience, keeping the spirit of the franchise alive