Allereerste gameplay beelden van Dragon Age: The Veilguard gelekt

Jun 10, 2024 5:08 PM

BioWare heeft de eerste gameplaybeelden van Dragon Age: The Veilguard onthuld, voorafgaand aan de volledige gameplay-onthulling morgen. Fans waren enthousiast om Rook, de speelbare protagonist, samen met de Dragon Age-veteraan Varric te zien. In de korte clip noemt Varric Rook "de beste detective" die hij ooit heeft ontmoet. Fans speculeren al dat Varric refereert aan Neve, ook wel "The Detective" genoemd, die op zoek is naar Solas, een prominente figuur uit Dragon Age: Inquisition en de elven god Fen'Harel. De handeling speelt zich af in de sfeervolle stad Minrathous, wat lijkt te bevestigen dat The Veilguard trouw blijft aan de donkere tonen en de kunststijl van eerdere Dragon Age-spellen. Fans zullen morgen meer te weten komen tijdens de officiële gameplay-onthulling.

Wat kunnen we verwachten van de stad Minrathous in Dragon Age: The Veilguard?

Minrathous, een stad vol pracht en gevaar, is een van de oudste en belangrijkste steden in de Dragon Age-wereld. Bekend om zijn magie en politieke intriges, speelt de stad een cruciale rol in de machtsdynamiek van Thedas. Fans kunnen een rijk gedetailleerde en atmosferische setting verwachten, vol gevaren en geheimen om te ontdekken.

Dragon Age: The Veilguard, voorheen bekend als Dreadwolf, is de vierde grote titel in de Dragon Age-serie. De serie staat bekend om zijn diepgaande verhaallijnen, complexe personages en rijke wereldopbouw. Minrathous is een centrale hub in de wereld van Dragon Age en biedt een mix van mysterie, magie en elk moment onheilspellende verrassingen. BioWare heeft de afgelopen jaren langzaam informatie vrijgegeven, met grote verwachtingen van de fanbase voor deze langverwachte release.