Amazon onthult spooktaculaire Prime Gaming line-up voor oktober 2024

Oct 10, 2024 5:00 PM

Amazon heeft de Prime Gaming lineup voor oktober 2024 aangekondigd, met een Halloween-thema dat diverse populaire horror- en actie-games bevat. Spelers met een Prime-abonnement kunnen genieten van titels zoals BioShock Remastered, Doom Eternal, en Alien: Isolation, evenals andere opwindende games die perfect zijn voor de Halloweenperiode. Naast deze titels zijn er ook indie-games opgenomen zoals Spirit of the North en DreadOut 2, die zich richten op spannende en emotionele verhalen. Dit biedt een geweldige kans om nieuwe ervaringen op te doen met deze gratis games die beschikbaar zijn voor Prime-leden.

Welke games zijn beschikbaar in de Prime Gaming lineup voor oktober 2024?

De Prime Gaming lineup voor oktober 2024 omvat games als BioShock Remastered, Doom Eternal, Alien: Isolation, Scorn, en veel meer, waaronder zowel grote titels als indie-games. Deze selectie is perfect om in de spookachtige sfeer van Halloween te duiken.

Alien: Isolation, een van de hoogtepunten in deze lineup, is een survival horror-game die zich afspeelt in de voedingsrijke wereld van het Alien-universum. De game volgt Amanda Ripley, die op zoek is naar haar moeder, en biedt een spannende ervaring vol stealth en angstaanjagende ontmoetingen met de iconische xenomorph. Met zijn kritische lof en intense gameplay heeft de game een trouwe schare fans en is hij een must-play voor zowel horror- als sci-fi liefhebbers.