Arcane seizoen 2 trailer geeft een kijkje in meer League of Legends actie

Sep 05, 2024 12:00 PM

Het nieuwe seizoen van Arcane, de bekroonde animatieserie gebaseerd op League of Legends, komt deze november uit en Netflix heeft een spannende trailer vrijgegeven. Dit tweede seizoen is het laatste hoofdstuk van Arcane, dat eerder een Emmy Award won voor Beste animatieserie. De eerste seizoensreview leverde een perfecte score van 10/10 op, waarmee aangegeven werd dat Arcane een meesterwerk is in videospeladaptaties. Belangrijke stemmen in de serie zijn onder andere Hailee Steinfeld als Vi, Ella Purnell als Jinx en Katie Leung als Caitlyn. De verhaallijn van seizoen twee gaat verder waar het eerste seizoen eindigde, met een oorlog tussen de steden Piltover en Zaun na Jinx’s verwoestende aanval op de Raad.

Wat zijn de belangrijkste plannen van de hoofdpersonages in Arcane seizoen 2?

De hoofdpersonages, inclusief Caitlyn en Vi, hebben als doel Jinx op te sporen, de fabrieken voor shimmer te ontmantelen en iedereen die loyaal is aan de overleden criminele koningpin Silko te neutraliseren.

Arcane is gebaseerd op het populaire spel League of Legends en heeft de aandacht getrokken door zijn indrukwekkende animatie en diepgaande verhaallijn. De combinatie van karakterontwikkeling en thematische diepgang heeft van de serie een model gemaakt voor toekomstige videogame-adaptaties. Gehoopt wordt dat het succes van Arcane een nieuwe standaard zet voor het genre.