Avengers: Doomsday – Jeremy Renner Geeft Hint op Terugkeer van Hawkeye

Aug 01, 2024 2:13 PM

Jeremy Renner heeft gehint dat hij zal terugkeren als Hawkeye in de komende film Avengers: Doomsday. Hij is erg enthousiast over het project, vooral na de verrassende onthulling dat Robert Downey Jr., de voormalige Iron Man-ster, de rol van Doctor Doom op zich neemt. Volgens Renner staat alles nog in de kinderschoenen, maar hij verwacht dat veel MCU-veteranen zullen terugkeren. Het wordt een uitdaging om iedereen bij elkaar te krijgen vanwege hun schema's, maar Renner kijkt ernaar uit. Hij was net zo verrast als iedereen door de aankondiging dat de Russo Brothers de Phase 6 team-up film zullen regisseren. Renner gaf verder aan dat hij ondanks zijn zware sneeuwploegongeval klaar en sterk genoeg zal zijn om weer als Hawkeye te verschijnen.

Wanneer is de release datum van Avengers: Doomsday?

De exacte releasedatum voor Avengers: Doomsday is nog niet aangekondigd, aangezien het project zich nog in een vroeg stadium bevindt.

Avengers: Doomsday wordt een spannend nieuw hoofdstuk in het Marvel Cinematic Universe (MCU). De eerdere Avengers-films hebben steeds grote successen geboekt en de fans verheugen zich altijd op nieuwe team-up films binnen het MCU. Met de terugkeer van Jeremy Renner als Hawkeye en Robert Downey Jr. in een nieuwe rol, belooft deze film weer een groot spektakel te worden. De nieuwe richting van het verhaal, geleid door de ervaren Russo Brothers, zal zonder twijfel nieuwe hoogten bereiken voor Marvel fans wereldwijd.