Blumhouse onthult James Wans plan voor een M3GAN-spel

Jul 03, 2024 4:46 PM

Blumhouse Games, bekend van succesvolle horrorfilms zoals Get Out en M3GAN, breidt zijn activiteiten uit naar de videogame-industrie. Hun nieuwe indie label wil onderscheidend zijn door niet meteen bekende titels te gebruiken, maar door creatief en experimenteel te werk te gaan. De projecten variëren van bestaande releases zoals Fear the Spotlight tot nieuwe titels zoals Grave Seasons en Crisol Theater of Idols. Blumhouse Games werkt nauw samen met Hollywood-talenten zoals James Wan, bekend van Saw en The Conjuring, om authentieke en boeiende horrorgames te creëren. Hun eerste release, Fear the Spotlight, zal later dit jaar verschijnen op PS4, PS5, Switch en Xbox Series X|S. In de toekomstige ontwerpen is er ruimte mogelijk voor samensmeltingen van games en films, afhankelijk van de resonantie bij het publiek.

Komt er een game gebaseerd op de film M3GAN?n

Er is momenteel geen officiële aankondiging van een specifieke M3GAN-game. Blumhouse Games staat echter open voor ideeën en samenwerkingen, zodat dit in de toekomst mogelijk kan zijn.

M3GAN, geregisseerd door Gerard Johnstone en geproduceerd door James Wan, is een horrorfilm over een AI-pop die over beschermend wordt. De film kreeg lovende kritieken om zijn unieke benadering van technologie en horror, waardoor het een interessante basis zou zijn voor een griezelige videogame aanpassing. Blumhouse heeft met hun films een reputatie opgebouwd voor het leveren van verontrustende en diepgaande verhalen, en een M3GAN-game zou goed passen binnen hun portfolio van innovatieve horrorspellen.