Call of Duty YouTuber Vindt Mogelijke Eerste Black Ops 6 Zombies Map

May 29, 2024 11:27 AM

Call of Duty: Black Ops 6 heeft een live-action trailer onthuld die fans op een speurtocht naar verborgen geheimen en Easter eggs heeft gestuurd. De trailer, waarin wereldleiders als Bill Clinton en Saddam Hussein te zien zijn, hint naar een grootse samenzwering die de spelers zullen ontrafelen. Activision heeft cryptische verwijzingen naar de Golfoorlog van de vroege jaren '90 opgenomen, en de trailer toont coördinaten naar Saddam Hussein's paleis, wat speculaties opwekt over mogelijke missies of multiplayer maps binnen het paleis. Bovendien heeft een Call of Duty YouTuber ontdekt dat er aanwijzingen zijn die suggereren dat de eerste Zombies-map van Black Ops 6 geïnspireerd is op Tranzit uit Black Ops 2. De kunstige hints zoals 'Sally VII' en ‘Sally VIII’ op handvuurwapens wijzen ook op een belangrijk plotpunt in de campagne. Activision blijft fans uitdagen met zulke teaser details, en meer onthullingen worden verwacht tijdens de Xbox showcase en Call of Duty Direct in juni.

Wat kun je verwachten van de Zombies-modus in Call of Duty: Black Ops 6?n

Op basis van de ontdekte hints en Easter eggs lijkt het erop dat de eerste Zombies-map, genaamd Liberty Falls, geïnspireerd zal zijn door de Tranzit-map uit Black Ops 2. De exacte gameplay-functies en settings blijven echter nog geheim, wat fans nieuwsgierig houdt naar wat de nieuwe Zombies-modus te bieden zal hebben.

Call of Duty is een van de meest succesvolle en invloedrijke videogamefranchises ter wereld, bekend om zijn spannende campagnes, innovatieve multiplayer-modi en het populaire Zombies-speltype. Black Ops, een subserie binnen de franchise, heeft altijd een spionagethema met historische accenten nagestreefd. Black Ops 6 lijkt voort te bouwen op deze traditie door de spelers opnieuw te betrekken in een wereld vol intriges en geheime missies, dit keer met een focus op de Golfoorlog. Met iconische leiders en historische gebeurtenissen verweven in de verhaallijn, belooft Black Ops 6 een meeslepende en intense ervaring te worden voor zowel nieuwe als terugkerende spelers.