De Leeuwenkoning Krijgt Zijn Eigen Attractie in Disneyland Parijs

Aug 11, 2024 3:17 AM

Disney heeft aangekondigd dat er een nieuwe attractie, gebaseerd op The Lion King, zal komen in Disneyland Parijs. Deze attractie, gelegen in een nieuw gebied genaamd Pride Lands, neemt bezoekers mee op Simba's reis van welp tot koning. Gasten zullen de ondergrondse grotten onder Pride Rock verkennen en het gevoel krijgen letterlijk in de film te stappen. Het gebied zal ook mogelijkheden bieden voor dineren, winkelen en ontmoetingen met geliefde personages, wat het een spannende toevoeging maakt voor fans van The Lion King, vooral ter gelegenheid van de 30e verjaardag van de film.

Wat kunnen bezoekers verwachten van de nieuwe attractie in Disneyland Parijs?

Bezoekers kunnen een meeslepende ervaring verwachten die hen meeneemt in het verhaal van Simba, met blik op ondergrondse grotten en interactie met iconische personages uit de film.

The Lion King is een klassieke Disney-film uit 1994, geregisseerd door Roger Allers en Rob Minkoff. Het verhaal draait om Simba, een leeuwenkind dat zijn reis naar volwassenheid en zijn rechtmatige plaats als koning van de Savanne beleeft. De film wordt geprezen om zijn krachtige thema's, onvergetelijke muziek van Elton John en Tim Rice, en indrukwekkende animatie. De komende attractie in Disneyland Parijs viert niet alleen deze geliefde film, maar ook de blijvende impact die het heeft gehad op een generatie fans wereldwijd.