Kurt Russell heeft onlangs uitgelegd waarom hij de rol van Solid Snake in Hideo Kojima's Metal Gear Solid niet heeft ingesproken. Tijdens een interview met GQ gaf Russell, bekend van films als 'Escape from New York' en 'The Thing', toe dat hij zich vooral op filmrollen richt en het liefst werkt aan nieuwe personages. Ondanks de inspiratie die Kojima uit Russells karakter Snake Plissken haalde voor Solid Snake en Big Boss in de Metal Gear Solid-reeks, heeft Russell nooit interesse getoond in het uitbreiden van zijn werk buiten film. Metal Gear Solid koos uiteindelijk voor voice actor David Hayter voor de rol van Snake.
Momenteel bevindt de Metal Gear Solid-serie zich in onzeker vaarwater aangezien er sinds Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain in 2015 geen nieuwe hoofdgame is uitgebracht. Konami werkt echter aan opgepoetste versies van enkele grote titels uit de franchise. Fans speculeren over verdere remasters, en Metal Gear Solid Δ: Snake Eater wordt later dit jaar verwacht.
Waarom heeft Kurt Russell de rol van Solid Snake niet op zich genomen?Kurt Russell heeft de rol van Solid Snake niet aangenomen omdat hij zich als acteur meer op films focust en liever nieuwe karakters creëert dan dat hij bestaande personages uitbreidt in andere media, zoals videogames.
Metal Gear Solid is een iconische serie van Konami, die begin met het eerste spel in 1987. De franchise, bedacht door Hideo Kojima, volgt de avonturen van Solid Snake, een soldaat die zich specialiseert in stealth-missies. De serie staat bekend om zijn diepgaande verhalen, complexe personages en innovatieve stealth gameplay. Metal Gear Solid heeft een grote bijdrage geleverd aan het definiëren van 3D stealth-games en blijft invloedrijk in de wereld van videogames.
Reacties
Nog geen reacties. Wees de eerste!