DRAGONS DOGMA 2: Spelers Ontdekken Functionele Katapulten, Onthullen Verborgen Zones

Mar 26, 2024 8:06 PM

Spelers van Dragon's Dogma 2 hebben werkende katapulten ontdekt die soms geheime gebieden onthullen. De katapulten in de spelwereld zijn niet allemaal operationeel, maar als spelers een werkend exemplaar vinden, kunnen ze met behulp van een steen en een korte cutscene nieuwsgierige geheimen blootleggen. Naast katapulten zijn er ook werkende balista's die je kunt gebruiken voor andere verrassingen.

Deze spelelementen zijn niet meteen duidelijk, omdat Dragon's Dogma 2 geen tutorials biedt voor het gebruik van katapulten of andere belegeringswapens. Spelers moeten dan ook flink experimenteren. Onze ervaring totnutoe met Dragon's Dogma 2 is uiterst positief; we beoordeelden het als 'een vreemde en prachtige actie-RPG die de sterktes van het origineel verbetert, zonder de zwakheden aan te pakken' en gaven het een 8/10. Onze uitgebreide wiki-gidsen en interactieve kaarten bieden verder hulp aan de gemeenschap.

Welke tips zijn er voor het verkennen van Dragon's Dogma 2?

Experimenteer met alle mechanismen die je vindt; niet alleen functies zoals katapulten en balista's onthullen geheimen, maar er kunnen ook andere interessante gameplay-elementen zijn die jouw avontuur verrijken.

Dragon's Dogma 2, ontwikkeld door de bekende studio Capcom, is het vervolg op het originele Dragon's Dogma dat in 2012 uitkwam. Het eerste spel werd al snel geprezen om zijn unieke mix van actie-RPG-elementen en zijn Pawn-systeem, waarbij spelers helpers kunnen oproepen die door andere spelers zijn gecreëerd. Met de release van Dragon's Dogma 2 wordt de wereld van Gransys verder uitgebreid en biedt het spelers nieuwe avonturen en uitdagingen.