Eerste blik op Thor en Jeff the Landshark onthuld op SDCC 2024

Jul 26, 2024 8:47 AM

Marvel Rivals heeft een indrukwekkende show gegeven op de San Diego Comic-Con 2024, met nieuwe details over het verhaal, personage-onthullingen en de stemmencast. Tijdens de Marvel Games presentatie toonde ontwikkelaar NetEase trailers van het verhaal en introduceerde Thor en Jeff the Landshark, die op 29 juli als speelbare personages beschikbaar komen. Marvel Rivals is een gratis te spelen PvP hero shooter met bekende personages zoals Spider-Man, Black Panther, en Doctor Strange. De gesloten bèta, die eindigt op 5 augustus, is beschikbaar op PC, PlayStation en Xbox met cross-play support. De bèta trekt al veel spelers met een piek van 52.671 gelijktijdige gebruikers op Steam. De stemmencast van de game bevat onder andere Cassandra Lee Morris als Galacta, Troy Baker als Loki en Nolan North als Rocket Raccoon. De game draait om een samenkomst van helden en schurken tegen een “dreigende kosmische bedreiging”, waarbij Doctor Doom de antagonist is.

Wat is de releasedatum van Marvel Rivals?

De releasedatum voor Marvel Rivals is nog niet aangekondigd. Momenteel is er enkel een gesloten bèta beschikbaar die eindigt op 5 augustus.

Marvel Rivals is ontwikkeld door NetEase, een Chinees technologiebedrijf dat bekend staat om zijn mobiele games en online diensten. NetEase werkt vaak samen met beroemde franchises om hoogwaardige videogames te maken. In het verleden hebben ze games ontwikkeld zoals Rules of Survival en Knives Out, die beide grote successen waren in de Battle Royale-genre.