Eerste Descendant Patch Verschenen: Geen Immuniteitssfeer Dans Meer
Jul 12, 2024 7:27 AMRecent is de eerste update voor The First Descendant uitgebracht, versie 1.0.2, die enkele belangrijke veranderingen introduceert zonder de overpowered builds aan te passen. De update brengt matchmaking ondersteuning voor Infiltration Operations op Hard, waardoor dit minder frustrerend wordt. Daarnaast is het niet langer nodig om de Immunity Spheres in volgorde te raken bij het verslaan van Named Monsters. Deze aanpassing maakt de gevechten minder eenzijdig. Verder is de hoeveelheid zeldzame basis materialen die uit Encrypted Vaults droppen, verdrievoudigd en kunnen deze nu ook buiten de Vaults worden verdiend door Elite Vulgus te verslaan in Field Missions en Infiltration Operations. De patch bevat ook CPU- en GPU-optimalisaties om de prestaties te verbeteren en stotteren te verminderen. Verrassend genoeg heeft Nexon geen nerfs toegepast op enkele zeer sterke builds die recent zijn ontdekt, waaronder de Tamer en Gley infinite magazine builds. De ontwikkelaar lijkt te wachten totdat spelers zelf ontdekken dat er nog sterkere builds en wapens bestaan. Hoewel spelers kritiek hebben op de dure in-game items, lijken de meeste spelers nog steeds blij te zijn met de game en zijn personages.
Waarom heeft Nexon geen nerfs toegepast op de sterke builds in The First Descendant?nNexon verwachtte dat deze builds zo sterk zouden zijn en heeft ervoor gekozen om spelers zelf te laten ontdekken dat er nog krachtigere builds en wapens zijn in de game. Dit geeft de ontwikkelaar de mogelijkheid om op de lange termijn de balans van de game aan te passen.
The First Descendant is een free-to-play loot shooter ontwikkeld door Nexon. De game heeft enige gelijkenissen met Warframe, vooral in termen van systemen en monetisatie, maar er zijn ook beschuldigingen van iconen die nauwelijks veranderd zijn uit Destiny 2. Ondanks deze vergelijkingen heeft de game snel populariteit gewonnen sinds de lancering en blijft de community actief discussiëren over verschillende aspecten van de gameplay en personages.
Jordan Keats
Jordan Keats is een voormalige professionele gamer die nu journalist is, wiens competitieve achtergrond hen een uniek perspectief geeft op esports en multiplayer games. Jordans expertise in strategie en spelmechanismen is ongeëvenaard, en biedt lezers diepgaande inzichten.
Volg ons
Fans
Fans
Fans
I'm loving how Nexon is addressing some player concerns without shaking up the meta in The First Descendant; the enhanced matchmaking and material drops are definitely steps in the right direction. Still, fingers crossed they tackle the aggressive monetization soon because that's a major buzzkill for many players.
It's awesome to see Nexon focusing on quality of life improvements without shaking up the current meta too much. The matchmaking update and increased drop rates should make grinding a lot more rewarding, but they definitely need to address those monetization concerns soon.
Looks like Nexon is striking a good balance by enhancing the gameplay experience with more generous drop rates and less grind without nerfing the fan-favorite builds. It's refreshing to see a patch that prioritizes player enjoyment and technical improvements, but the aggressive monetization is still a glaring issue many players hope will be addressed soon enough.