Eerste Sneak Peek van ELDEN RING DLC Trailer Vandaag

Feb 21, 2024 9:48 AM

Gaming fans kunnen zich opmaken voor een nieuw hoofdstuk in de Elden Ring saga, want Bandai Namco heeft aangekondigd dat de eerste trailer voor de DLC genaamd 'Shadow of the Erdtree' vandaag wordt vrijgegeven. Deze spannende onthulling zal plaatsvinden om 16:00 uur op het officiële YouTube-kanaal van de uitgever, waar kijkers een trailer van ongeveer drie minuten kunnen verwachten. Hoewel details over de inhoud momenteel schaars zijn, zou de trailer ook een release datum voor deze langverwachte uitbreiding kunnen onthullen.

Voor degenen die nog niet in de gelegenheid zijn geweest om Elden Ring te spelen, benadrukt de review door Carl de game als een 'triomf in gamedesign'. Zoek je verdere verdieping of wil je een voorproefje krijgen van wat Elden Ring te bieden heeft, dan is deze review zeker een aanrader.

Wanneer komt de Elden Ring: Shadow of the Erdtree DLC uit?

De exacte releasedatum van de Elden Ring: Shadow of the Erdtree DLC is nog niet bekend. De hoop is dat deze onthuld zal worden in de aankomende trailer die vandaag wordt vrijgegeven.

Elden Ring, ontwikkeld door FromSoftware en uitgegeven door Bandai Namco Entertainment, is een action role-playing game die wereldwijd is geprezen om zijn uitdagende gameplay, uitgestrekte open wereld en diepgaande verhaallijnen. Deze game, die een geesteskind is van Hidetaka Miyazaki in samenwerking met fantasy-schrijver George R.R. Martin, heeft spelers sinds de release in 2022 in zijn greep gehouden en is bekroond met meerdere game awards. Fans van de Souls-serie en nieuwe spelers zijn betoverd door de complexiteit en de vrijheid die Elden Ring biedt. De aankondiging van Shadow of the Erdtree DLC belooft de rijke spelwereld verder uit te breiden en nieuwe avonturen te bieden voor de spelers die de landschappen van The Lands Between verder willen verkennen.