Artikel overzichtNintendo Switch games overzichtPlayStation 5 games overzichtAlle games overzichtReview overzicht
cover image $news_headline

Elden Ring DLC Baas Had Weggeknipte Teksten Die De Stilte Doorbreken

Jul 05, 2024 11:59 AM

De laatste ontdekkingen rondom Elden Ring: Shadow of the Erdtree onthullen dat de oorspronkelijk zwijgende eindbaas, Radahn, eigenlijk dialogen had die door FromSoftware zijn geschrapt. Deze verwijderde lijnen, ontdekt door een dataminer, omvatten basisbeschrijvingen van Radahn zelf en zijn afstamming. Deze ontdekking benadrukt hoe FromSoftware aanvankelijk van plan was meer achtergrondinformatie te geven via dialoog, maar uiteindelijk koos voor een mysterieuzere presentatie.

Wat was de verwijderde dialoog van Radahn in Elden Ring: Shadow of the Erdtree?

De verwijderde dialogen van Radahn omvatten drie lijnen: "Ik ben Radahn", "Geboren uit roodmanige Radagon, en Rennala van de Volle Maan", en "Een leeuw gefokt voor de strijd".

Elden Ring, ontwikkeld door FromSoftware en uitgegeven door Bandai Namco Entertainment, heeft een diepe lore en gecompliceerde karakters die vaak via subtiele hints en fragmenten worden gepresenteerd. Shadow of the Erdtree is een uitgebreide DLC die nieuwe gebieden, bazen en verhalen toevoegt aan de toch al rijke wereld van Elden Ring. Het schrappen van dialogen zoals die van Radahn past binnen FromSoftware’s kenmerkende stijl om mysterie en ontdekking te bevorderen.



Samira Khan avatar
Geschreven door:

Samira Khan

Samira Khan is een verhalenenthousiast met een scherp oog voor storytelling in spellen. Haar literaire benadering van gamekritiek onderzoekt thema's, karakterontwikkeling en plotstructuur, waardoor ze een aanhang krijgt onder gamers die de kunst van het vertellen waarderen.

Lees meer artikelen van: Samira Khan

Volg ons

Login or register to join the conversation
Sephiroth Sephiroth commented on: 2024-07-05 12:30:03
FromSoftware's choice to cut Radahn's dialogue really showcases their commitment to subtle storytelling; keeping characters enigmatic adds to the allure and encourages player-driven discovery. It’s classic FromSoft move, making the lore-hunting aspect of the game even more rewarding.
Mr. Bison Mr. Bison commented on: 2024-07-05 12:18:02
Honestly, it's pretty fascinating to discover that Promised Consort Radahn was meant to have dialogue because it shows how much thought goes into even the silent characters in Elden Ring. FromSoftware's choice to nix the lines probably amps up the mystery and player engagement, which is a classic move for them.
N3rdo N3rdo commented on: 2024-07-05 12:12:03
It's fascinating to see how FromSoftware's choice to cut Radahn's dialogue aligns perfectly with their tradition of fostering player-driven exploration and lore discovery. Keeping him mute not only enhances the eerie atmosphere but also deepens the player's engagement as they piece together his story from environmental clues and hints.
Bekijk meer artikelen