Fallout: London Ontwikkelaars Hebben Geen Idee Over Releasedatum, Zegt Leider

Jul 17, 2024 9:13 AM

Het team achter Fallout: London, een gigantische mod voor Fallout 4, heeft verklaard dat ze de release datum momenteel niet kunnen delen wegens non-disclosure agreements (NDA's). Deze aankondiging komt nadat de mod een eerdere geplande releasedatum van 23 april moest verschuiven vanwege de komst van de next-gen update van Fallout 4. Team FOLON wacht momenteel op GOG.com, die het project moeten testen voordat het publiekelijk kan worden uitgebracht. Ondanks de geheimhoudingsplicht hint Dean 'Prilladog' Carter, de projectleider, dat de release niet lang meer op zich laat wachten. Carter sprak ook over toekomstplannen voor het team, inclusief reguliere gameontwikkeling of mogelijk activiteiten op sociale media zoals YouTube. Tot teleurstelling van sommige gamers, zal Fallout: London niet speelbaar zijn via Epic Games store-exemplaren van Fallout 4 bij de lancering.

Wanneer kunnen we een definitieve releasedatum voor Fallout: London verwachten?n

Op dit moment kunnen de ontwikkelaars van Fallout: London geen specifieke releasedatum delen vanwege non-disclosure agreements. Ze wachten nog op de voltooiing van tests door GOG.com, maar ze suggereren dat de release niet ver meer weg is.

Fallout: London is een ambitieuze en uitgebreide mod voor Fallout 4, die zich afspeelt in een post-apocalyptisch Londen. Fallout 4, ontwikkeld door Bethesda Game Studios, is sinds zijn release in 2015 zeer populair en heeft een actieve modding-community. De mod belooft een geheel nieuwe ervaring met unieke verhaallijnen en locaties, en speelt zich af in het iconische landschap van Londen. Voor fans van de serie biedt deze mod een frisse kijk op de wereld van Fallout.