Remedy Entertainment heeft aangekondigd dat ze de feedback van spelers van FBC: Firebreak "luid en duidelijk" horen en dat ze actief werken aan verbeteringen, met name aan de openingsuren van de shooter. De studio, die dit spel zelf publiceert, erkent dat hoewel enkele aspecten goed zijn, er veel ruimte voor verbetering is. De prioriteit ligt nu bij het versnellen van de voortgang in het spel en het aantrekkelijker maken van de eerste speelervaring. Besproken punten zijn onder andere het gebrek aan onboarding en de behoefte aan sterkere wapens om de krachtfantasie te bevredigen.

n

Spelers hebben geklaagd dat het verkrijgen van krachtige wapens te veel tijd kost en dat de economie van upgrades niet goed is uitgebalanceerd. Remedy is zich ervan bewust dat de snelheid van de grind over het algemeen te traag is en dat spelers meer diverse builds willen uitproberen. Er worden geen specifieke veranderingen aangekondigd, maar Remedy onderzoekt de mogelijkheden om deze problemen aan te pakken.

Wat zijn de grootste problemen die spelers ervaren met FBC: Firebreak?

Spelers ervaren problemen zoals een gebrek aan onboarding, een te langzame grind voor upgrades en een onduidelijke gebruikersinterface. Veel spelers vinden de wapens in de beginfase te zwak en beweren dat de voortgang in het spel niet bevredigend genoeg is.

FBC: Firebreak is een coöperatieve shooter die draait om teamwork en het efficiënt voltooien van "Jobs" in een unieke omgeving. Spelers kunnen hun strijdvaardigheden verfijnen door sterker te worden en betere wapens te ontgrendelen naarmate ze vorderen in het spel. Deze titel is een spin-off van het populaire spel Control en brengt enkele van dezelfde elementen naar de coöperatieve shooter-ervaring, met een focus op innovatieve gameplay en unieke uitdagingen.