Naoki Hamaguchi, de directeur van de Final Fantasy VII Remake-serie, heeft verduidelijkt dat de pacing van Final Fantasy VII Remake Part 3 niet zal worden aangepast door content te schrappen. Hij benadrukt dat hoewel sommige spelers het verhaal misschien langer vonden, dit het gevolg is van de toevoeging van nieuw verhaalmateriaal. Hamaguchi gelooft dat de pacing precies goed is en dat het verhaal snel genoeg vooruitgang boekt. Hij reageerde op kritiek dat bepaalde delen van Final Fantasy 7 Rebirth te lang waren, en gaf aan dat spelers tegenwoordig veel te doen hebben en vaak haastig zijn om het verhaal snel afgerond te krijgen. Bovendien zei hij dat de ontwikkeling van het derde deel in de serie begon in juni 2022 en dat Square Enix hoopt het voor 2027 uit te brengen.
Wat kunnen we verwachten van de gameplay in Final Fantasy VII Remake Part 3?Hoewel de exacte gameplay-elementen nog niet zijn vastgesteld, heeft Hamaguchi aangegeven dat het team ernaar streeft om de pacing van het verhaal te optimaliseren zonder content te schrappen. Dit kan impliceren dat we zowel nieuwe elementen als herkenbare aspecten uit eerdere delen blijven zien.
Final Fantasy VII Remake is een modern herschrijf van het iconische en invloedrijke JRPG uit 1997. Deze remake bestaat uit meerdere delen, waarbij elk deel dieper ingaat op het verhaal en de karakters. De eerste twee delen, Final Fantasy VII Remake en Final Fantasy VII Rebirth, hebben de basis gelegd voor een uitgebreide herinterpretatie van deze klassieke titel, en fans zijn benieuwd naar hoe het verhaal verder zal evolueren in het derde en laatste deel van de trilogie.
Reacties
Nog geen reacties. Wees de eerste!