Fortnite voegt geweer voor Aang toe in Avatar-oversteek

Feb 26, 2024 3:03 PM

Fortnite staat op het punt een nieuwe samenwerking te lanceren met een klassieke animatieserie, namelijk Avatar: The Last Airbender. Terwijl iedereen het heeft over de recente live-action adaptatie van Avatar op Netflix, zorgt de samenwerking ervoor dat fans ook de originele Nickelodeon-serie herontdekken. Volgens Fortnite-leaker iFireMonkey komt Avatar naar Fortnite als onderdeel van een tussenseizoens evenementenpas. Fortnite-spelers kunnen uitkijken naar een skin van Aang in zowel de klassieke Fortnite-stijl als de LEGO Fortnite-stijl. Ook zijn er zes boeken te verzamelen door quests te voltooien, die spelers toegang geven tot een Appa-stijl glider, al hopen velen dat ze bovenop Appa kunnen vliegen in plaats van eraan te hangen.

Hoe precies de Aang skin zal worden geïntegreerd in Fortnite, gezien het feit dat hij een kind is in de serie, wordt niet besproken, maar de ontwikkelaars zullen hier ongetwijfeld een oplossing voor vinden. De introductie van deze pacifistische en jonge karakter in een spel waar wapens een grote rol spelen, creëert gemengde gevoelens. De verwachting is dat Aang binnenkort naar Fortnite komt, gezien leaks meestal kort voor het daadwerkelijke evenement worden gedeeld. Fans kunnen in de tussentijd de originele animatieserie opnieuw bekijken in afwachting van de update.

Wanneer wordt de Aang skin verwacht in Fortnite?

Hoewel er nog geen officiële release datum is, suggereren leaks dat de Aang skin niet lang op zich zal laten wachten en vermoedelijk binnenkort als onderdeel van een evenementenpas uitkomt.

Avatar: The Last Airbender is een iconische animatieserie die oorspronkelijk werd uitgezonden van 2005 tot 2008. De serie volgt de avonturen van Aang en zijn vrienden, die proberen vrede te brengen in een oorlog verscheurde wereld. De combinatie van oosterse invloeden, boeiende personages en een diepgaand verhaal heeft ervoor gezorgd dat Avatar tot op de dag van vandaag een loyale fanbasis heeft. Deze Fortnite samenwerking zal waarschijnlijk zowel oude als nieuwe fans van de serie aantrekken.