GAMESTOP BRENGT TMNT COLLECTORS EDITION UIT

Apr 12, 2024 2:27 PM

Voor liefhebbers van de Teenage Mutant Ninja Turtles is er spannend nieuws: Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants Unleashed wordt later dit jaar uitgebracht op PS4, PS5, Nintendo Switch, Xbox en PC. Deze actievolle 3D-brawler speelt zich af in hetzelfde universum als de film Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem uit 2023. Spelers kunnen het opnemen tegen nieuwe vijanden in de straten van New York, en met lokale co-op kan je samen met vrienden ten strijde trekken.

Pre-orders voor het spel zijn al geopend, met verschillende edities beschikbaar, waaronder een exclusieve GameStop-collectorseditie. Hoewel een exacte verschijningsdatum nog niet bekend is, wordt het spel verwacht in het vierde kwartaal van 2024. De Walmart-editie bevat exclusieve extra's zoals een steelbook, pin set, art book en sleutelhanger, allemaal voor dezelfde prijs als de standaardeditie. De bijzondere GameStop-versie kost $200 en bevat naast het spel een seizoenspas en allerlei verzamelobjecten zoals een Pizza Van-beeld, LED-bord en meer, al is er een kanttekening dat de inhoud mogelijk nog gewijzigd kan worden.

Welke bonussen ontvang je bij het pre-orderen van Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants Unleashed?

Bij het pre-orderen van de Walmart-editie van Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants Unleashed krijg je een steelbook, pin set, art book en sleutelhanger zonder extra kosten. De GameStop-collectorseditie bevat naast de game een seizoenspas en diverse collector's items, waarvan de details nog kunnen veranderen.

Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants Unleashed belooft een spannende toevoeging te zijn aan het TMNT-spelaanbod. Met de films en voorgaande games heeft deze franchise een stevige basis van fans opgebouwd die zowel van de actie als de diepgaande karakterontwikkelingen houden. Spelers die al jaren genieten van TMNT-games zullen ongetwijfeld uitkijken naar dit nieuwe avontuur en de kans om weer in de huid te kruipen van hun favoriete gemuteerde schildpadden.