
AMD heeft onlangs de nieuwste versie van hun FidelityFX Super Resolution (FSR) upscaling technologie, FSR 3.1, uitgebracht. Deze technologie belooft verbeterde beeldkwaliteit en ondersteunt nu vijf hoogwaardige PlayStation PC-ports. De eerste games die FSR 3.1 ondersteunen zijn: Spider-Man Remastered, Spider-Man: Miles Morales, Ratchet and Clank: Rift Apart, Horizon: Forbidden West Complete Edition, en Ghost of Tsushima Director's Cut. Deze games zijn ontwikkeld door Nixxes Software, een studio die bekend is om hun expertise in het porten van console games naar PC. God of War: Ragnarok zal later dit jaar ook FSR 3.1 ondersteunen. AMD heeft deze technologie gepresenteerd op GDC 2024 en biedt nu ondersteuning voor 60 games. Daarnaast kan FSR 3 Frame Generation technologie gebruikt worden naast Nvidia DLSS of Intel XeSS tech, waardoor PC gamers meer opties krijgen voor verbeterde grafische prestaties.
Wat is FidelityFX Super Resolution (FSR) technologie?FidelityFX Super Resolution (FSR) is een upscaling technologie ontwikkeld door AMD die de beeldkwaliteit van games verbetert door gebruik te maken van geavanceerde algoritmen. Het helpt bij het verhogen van de resolutie en het verbeteren van de framerate, waardoor een vloeiendere en visueel aantrekkelijkere spelervaring wordt gecreëerd.
Ghost of Tsushima: Director's Cut biedt een uitgebreide versie van het origineel met extra content zoals nieuwe missies, wapens en een volledig nieuwe regio om te verkennen. Het spel is ontwikkeld door Sucker Punch Productions en werd oorspronkelijk uitgebracht in augustus 2021. De Director's Cut is nu geoptimaliseerd met de nieuwste grafische technologieën voor een verbeterde game-ervaring op PC.
Trending Nieuws

Gameontwikkelaar van The Alters Bekent AI-gebruik voor Teksten en Vertalingen, Belooft Updates

Alters studio verdedigt gebruik van AI als tijdelijk en beperkt schandaal!

Daredevil-ster reageert op schokkende bewering dat Kingpin verzwakt is!

Rob McElhenney verandert zijn achternaam en de reden zal je verbazen

Reacties
FSR 3.1 hitting big titles like Spider-Man and Horizon on PC really ups the ante for AMD, bringing some serious competition to Nvidia and Intel's rendition of upscaling tech. It's a win for gamers all around, especially with heavy-hitters like God of War Ragnarok joining the lineup soon
The inclusion of FSR 3.1 in such high-profile PC ports is a win for gamers, especially those looking to maximize performance on AMD hardware. It's exciting to see more tools become available alongside DLSS and XeSS, making high-quality, smooth gameplay more accessible.
It's great to see AMD stepping up its game with FSR 3.1—competition always brings out the best innovations. Getting titles like Spider-Man and Ghost of Tsushima to look and run even better on PC can only be a win for gamers.