Helldivers 2s Grote Orde in Gevaar terwijl Spelers Bomen Beklimmen

Jun 21, 2024 10:20 AM

Helldivers 2 is terug in het nieuws met de laatste Major Order voor Super Earth. De missie leek bijna voltooid met nog een paar planeten over om te bevrijden. Maar Arrowhead heeft net een nieuwe planeet geïntroduceerd met een vers biome - Garcrux - en dit heeft voor wat afleiding gezorgd. Veel spelers verkennen deze jungle-achtige planeet en klimmen zelfs in de bomen, wat mogelijk is door op het juiste moment op een vers gedropt pod te springen. Hierdoor zijn nu ongeveer 7.000 Helldivers op Garcrux, waardoor de bevrijding van Nivel 43 misschien aan een zijden draadje hangt. Sommige spelers vinden dat Arrowhead nieuwe biomes zoals deze in de Missie Orders (MO's) moet integreren om zulke afleidingen te voorkomen.

Hoe kunnen spelers het beste omgaan met de verleiding van nieuwe biomes zoals Garcrux terwijl ze de hoofdmissies voltooien?n

Spelers kunnen het beste een balans vinden tussen het verkennen van nieuwe biomes en de hoofdmissies voltooien door duidelijke prioriteiten te stellen. Een tip is om eerst de belangrijkste doelstellingen van de Missie Orders te voltooien en daarna als beloning de nieuwe gebieden te verkennen. Communicatie en coördinatie binnen je team kunnen ook helpen om efficiënt te werk te gaan.

Helldivers 2 is een coöperatieve third-person shooter ontwikkeld door Arrowhead Game Studios. De game is een vervolg op het succesvolle Helldivers en is beschikbaar op PS5 en PC. Het spel heeft een sterke focus op teamwork en strategie, waarbij spelers de controle hebben over elite soldaten die zich bezighouden met intergalactische oorlogen. Het dynamische en uitdagende speelveld met verschillende biomes maakt Helldivers 2 tot een spannend avontuur voor iedere gamer.