HI-FI RUSH Datamine Teasen PlayStation en Switch Versies

Feb 02, 2024 8:36 AM

Het lijkt erop dat Hi-Fi Rush, de populaire actieplatformer, mogelijk ook naar de PlayStation en Nintendo Switch komt. Uit recente datamines blijkt dat er verborgen T-shirts in de gamecode zijn gevonden die overeenkomen met de kleuren van beide consoles. Deze ontdekking volgt op eerdere geruchten over een uitbreiding van het spel naar andere platformen. Ondanks deze tekenen, heeft Microsoft, de huidige platformhouder, nog geen officiële aankondiging gedaan. Hi-Fi Rush is alom geprezen voor zijn ritmegebaseerde gameplay en uitstekende animaties, en is momenteel beschikbaar op Xbox Series, Steam, Epic Games Store, Microsoft Store en via Game Pass.

Wat is Hi-Fi Rush?

Hi-Fi Rush is een ritmegebaseerde actieplatformer met een uniek grafisch ontwerp en gameplay die nauw aansluit bij muzikale elementen. Het spel wordt erkend voor zijn creatieve concept en hoogwaardige animatie, wat bijdraagt aan een dynamische spelervaring.

Als extra informatie over Hi-Fi Rush, het spel is ontwikkeld door Tango Gameworks, bekend van hun werk aan de horrorserie The Evil Within. Het verschil in genre tussen deze games toont de veelzijdigheid van de studio. Hi-Fi Rush wordt geregeld geroemd door critici en spelers voor zijn verfrissende aanpak waarbij het ritme centraal staat in zowel gevechten als verkenning binnen het spel.