Honkai Star Rail laat schattige nieuwe teaser van March 7 outfit zien

Jun 07, 2024 10:41 PM

Honkai: Star Rail heeft zijn volgende update geteased tijdens Summer Game Fest 2024. Deze update bevat in-game cinematische momenten en een gloednieuwe outfit voor March 7. Deze nieuwe outfit heeft een thema gebaseerd op Xianzhou Luofu en verandert haar kledingkleur naar rood, inclusief een nieuw kapsel en twee zwaarden. De releasedatum van deze update is nog niet bekendgemaakt, maar verwacht wordt dat deze snel beschikbaar zal zijn, aangezien ons avontuur op Penacony bijna ten einde is. Het is nog onduidelijk hoe deze outfit verkrijgbaar zal zijn, maar eerder waren vergelijkbare items te verdienen in het spel of te koop met echt geld.

Wanneer komt de nieuwe update voor Honkai: Star Rail uit?

De exacte releasedatum voor de nieuwe update van Honkai: Star Rail is nog niet bekendgemaakt, maar gezien het feit dat het avontuur op Penacony bijna is afgerond, wordt de update spoedig verwacht.

Honkai: Star Rail is een turn-based RPG ontwikkeld door HoYoverse. Het spel biedt boeiende verhaallijnen en uitgebreide cinematics, wat de spelers een diepgaande ervaring biedt. Het vorige avontuur speelde zich af op de planeet Penacony, waar spelers zich een weg moesten vechten door verschillende uitdagingen en vijanden. Het spel is beschikbaar op Android, iOS, PS5 en PC, en heeft een grote schare fans opgebouwd met zijn boeiende gameplay en meeslepende verhaallijn.