Hugh Jackman Deelt Grootste Uitdaging van Wolverine Terugkeer

May 31, 2024 2:48 PM

Hugh Jackman heeft onthuld wat voor hem het moeilijkste was aan het opnieuw in topvorm komen voor zijn rol als Wolverine in de derde Deadpool-film. De 55-jarige acteur vertelt dat niet de fysieke trainingen, maar de hoeveelheid voedselconsumptie nodig om spiermassa op te bouwen, de grootste uitdaging was. Zijn lichaamstype is van nature slank, dus het aankomen van spiermassa viel niet mee. Ryan Reynolds, zijn tegenspeler in de film, erkende dit en benadrukte dat het eten van vijf tot zes maaltijden per dag geen gemakkelijke taak is, vooral omdat het niet altijd het soort voedsel is dat je zou willen eten. Ondanks deze uitdaging slaagde Jackman erin om indrukwekkende stunts en choreografie uit te voeren tijdens het filmen van de vechtscènes. De film, die op 26 juli in de bioscoop verschijnt, belooft actie, magie en onverwachte cameo's te bieden voor de fans.

Waarom was het moeilijk voor Hugh Jackman om spiermassa op te bouwen voor zijn rol als Wolverine?

Hugh Jackman verklaarde dat zijn lichaamstype van nature slank is, waardoor het voor hem moeilijk was om de benodigde spiermassa aan te komen voor de rol van Wolverine. Dit vergde een enorme hoeveelheid voedselconsumptie, wat een uitdaging voor hem was.

Deadpool & Wolverine is de nieuwste toevoeging aan het Marvel-universum, waarin Hugh Jackman terugkeert als Wolverine en Ryan Reynolds wederom de rol van Deadpool op zich neemt. Deze film brengt twee geliefde antihelden samen en creëert een explosieve combinatie van actie en humor. De vorige Deadpool-films stonden bekend om hun unieke mix van komedie en intense actie, en fans kunnen soortgelijke verwachtingen hebben voor deze nieuwste film. Naast Jackman's terugkeer, zijn ook de complexiteit van de vechtscènes en de chemie tussen de hoofdrolspelers factoren die deze film een must-watch maken.