Kingmakers: Tijdreizen Middeleeuws Spel Wordt Live Action Film

Aug 08, 2024 1:00 PM

Het aankomende middeleeuwse tijdreisactie strategie spel Kingmakers krijgt een live-action filmadaptatie van de studio achter verschillende populaire videogameverfilmingen. Story Kitchen heeft een samenwerking aangekondigd met de ontwikkelaar Redemption Road Games en uitgever TinyBuild om deze spannende game naar het grote scherm te brengen. De film stelt de vraag: "Wat als Braveheart tijdreizen had?" Hoewel er nog geen specifieke releasedatum voor de film of het spel zelf is, wordt verwacht dat Kingmakers in 2024 uitkomt. In het spel kunnen spelers terugreizen naar een door oorlog verscheurd middeleeuws tijdperk, historische gebeurtenissen veranderen met moderne wapens en een koninkrijk opbouwen.

Wat is Kingmakers en waar gaat het over?

Kingmakers is een actie-strategiespel waarin spelers in een middeleeuwse omgeving tijdreizen en moderne wapens gebruiken om de uitkomst van oorlogen te bepalen. Het opmerkelijke concept van het spel maakt het tot iets unieks binnen het genre en de filmadaptatie voegt een nieuwe dimensie toe aan de verhalen en thema's van het spel.

Kingmakers combineert elementen van strategie met actie en biedt een sandbox-ervaring waarin spelers een koninkrijk kunnen opbouwen en real-time gevechten kunnen leiden met duizenden soldaten. Het spel, ontwikkeld door Redemption Road Games, heeft de aandacht getrokken door zijn interessante gameplay en verhaal, wat ook de filmadaptatie mogelijk maakt. Story Kitchen heeft ervaring met het omzetten van videogames naar succesvolle films en series, en de samenwerking belooft een spannende vertelling van dit unieke concept te worden.