Krijg Dragon Age: Inquisition GRATIS op Epic Games Store - Beperkte Tijd

May 16, 2024 4:00 PM

Goed nieuws voor fans van het Dragon Age-universum: Dragon Age: Inquisition, het bekroonde actie-avonturenspel van BioWare, is tijdelijk gratis te verkrijgen via de Epic Games Store. Spelers hebben tot 23 mei de tijd om de Game of the Year Edition, die extra content en uitbreidingen bevat, aan hun collectie toe te voegen zonder dat er kosten aan verbonden zijn. Deze actie biedt een uitstekende mogelijkheid voor zowel nieuwkomers als veteranen om het spel te beleven of te herontdekken.

Dit is een unieke kans voor spelers die wachten op de nieuwe Dragon Age: Dreadwolf, die volgens recente berichten wellicht binnen het huidige fiscale jaar, dus voor de lente van 2025, uitkomt. Ondanks dat er nog geen gameplay is getoond, wordt er gespeculeerd dat BioWare misschien wacht met het onthullen van beelden tot het spel bijna klaar is voor release. Fans kunnen in de tussentijd genieten van Inquisition en zich voorbereiden op nieuwe avonturen in de wereld van Thedas.

De Epic Games Store gaat tot 13 juni nog drie andere AAA-titels gratis aanbieden, volgens de leaker billbil-kun die bekend staat om accurate voorspellingen. Dit betekent dat gamers kunnen uitkijken naar meer verrassingen en spannende titels in de komende maand.

Is Dragon Age: Inquisition het waard om te spelen?

Absoluut. Dragon Age: Inquisition biedt een uitgebreide RPG-ervaring met een rijk verhaal, complexe personages en uitgestrekte gebieden om te verkennen. Het is een spel dat lof heeft ontvangen voor zijn diepgaande wereld en interactieve verhaallijnen, waardoor het een must-play is voor liefhebbers van het genre.

Aanvullende achtergrondinformatie: Dragon Age: Inquisition, uitgebracht in 2014, is het derde deel van de populaire Dragon Age-franchise ontwikkeld door BioWare, bekend om andere toptitels zoals Mass Effect. Het spel speelt zich af in de fictieve wereld van Thedas en volgt de Inquisitor op een epische queeste om de wereld te redden van een catastrofale gebeurtenis. Inquisition heeft meerdere onderscheidingen gewonnen, waaronder Game of the Year, en heeft een solide fanbasis opgebouwd.