Lego Horizon Adventures vervangt Lance Reddicks Sylens

Oct 21, 2024 1:00 PM

Lego Horizon Adventures zal de rol van Sylens, oorspronkelijk gespeeld door Lance Reddick, recasten na zijn overlijden in maart 2023. Sylens is een belangrijke figuur uit zowel Horizon Zero Dawn als de sequel, Horizon Forbidden West, waar hij samenwerkt met protagonist Aloy. Guerrilla Games heeft bevestigd dat er een nieuwe acteur zal worden geïntroduceerd voor de rol van Sylens in Lego Horizon Adventures, maar de details hierover zijn nog niet bekendgemaakt. De developers staan stil bij het verlies van Reddick en benadrukken zijn impact op de franchise en de community. De stem van originele acteurs, zoals Ashly Burch als Aloy, zal ook te horen zijn in het spel, wat bijdraagt aan de nostalgische sfeer.

Waarom is het belangrijk om de rol van Sylens opnieuw te casten in Lego Horizon Adventures?

Het recasten van Sylens is van belang om de continuïteit van het personage te waarborgen in toekomstige games en om de spelers een trouwere ervaring te bieden aan de originele verhaallijn. Door een nieuwe acteur te kiezen, kan Guerrilla Games blijven werken aan de ontwikkeling van het personage zonder inbreuk te maken op het eerder geleverde werk van Reddick.

Lego Horizon Adventures maakt deel uit van de populaire Horizon-franchise, die bekend staat om zijn rijke verhaal en indrukwekkende open wereld. Horizon Zero Dawn, uitgebracht in 2017, beleefde grote successen en heeft de basis gelegd voor een groeiende fanbase en vervolgspellen. Horizon Forbidden West breidde het verhaal van Aloy verder uit, terwijl de franchise zich nu ook naar een speelse Lego-variant waagt, wat nieuwe spelers kan aantrekken en de waardering voor het origineel kan vergroten.