Artikel overzichtNintendo Switch games overzichtPlayStation 5 games overzichtAlle games overzichtReview overzicht
cover image $news_headline

Let Me Solo Her onthult Bloodbornes moeilijkste baas ooit

Apr 29, 2025 12:16 PM

De bekende speler Let Me Solo Her, beroemd om zijn hulp aan spelers in Elden Ring, heeft zijn uitdaging bij het verslaan van de Orphan of Kos in Bloodborne gedeeld. Ondanks zijn indrukwekkende ervaring met FromSoftware-spellen ondervond hij veel moeilijkheden met deze beruchte boss. In zijn laatste video beschrijft hij zijn reis door Bloodborne, inclusief het omgaan met de lagere framerate van 30 fps in vergelijking met Elden Ring's 60 fps. Hij noemt de Orphan of Kos de moeilijkste baas in Bloodborne, wat zijn status als FromSoftware-kenner onderstreept. Dit laat zien hoe uitdagend de bosses in de Soulsborne-reeks echt zijn.

Waarom is de Orphan of Kos zo moeilijk te verslaan in Bloodborne?

De Orphan of Kos wordt beschouwd als een van de zwaarste bosses in Bloodborne vanwege zijn snelle aanvallen en onvoorspelbare bewegingspatronen, waardoor spelers gedwongen worden om hun timing en strategie te perfectioneren. Zijn krachtige aanvallen kunnen snel fataal zijn, waardoor zelfs ervaren spelers zoals Let Me Solo Her meerdere pogingen nodig hebben om hem te verslaan.

Bloodborne is een actie-RPG ontwikkeld door FromSoftware, uitgebracht in 2015. Het spel is berucht om zijn uitdagende gameplay, gothic horror-setting en complexe verhaallijnen. Spelers verkennen de door ziekte geteisterde stad Yharnam en de wijdere wereld daarbuiten terwijl ze krachtige monsters en angstaanjagende bosses tegenkomen, zoals de Orphan of Kos. Het spel heeft een controversiële maar geprezen DLC die extra moeilijkheidsgraad toevoegt, wat bijdraagt aan zijn cultstatus onder gamers.



Alex Riverton avatar
Geschreven door:

Alex Riverton

Alex Riverton is een doorgewinterde journalist met meer dan tien jaar ervaring in de gamingindustrie. Bekend om zijn diepgaande analyses en hands-on previews, heeft Alex een reputatie opgebouwd voor diepgaand commentaar op spelmechanismen en storytelling in videogames.

Lees meer artikelen van: Alex Riverton

Volg ons

Login or register to join the conversation
Bekijk meer artikelen