Like a Dragon Pirate Yakuza Verslaat Assassins Creed

Oct 17, 2024 5:22 PM

De nieuwste trailer voor Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii, gepresenteerd tijdens de Xbox Partner Showcase, onthult spannende nieuwe scheepsgevechten en andere gameplay-elementen. Dit spel is een spin-off van de populaire Yakuza / Like A Dragon-serie en richt zich op het iconische personage Goro Majima. Het spel combineert de karakteristieke actiestrijd van eerdere delen met nieuwe functies en zijmissies.

n

Spelers kunnen zich verheugen op zeeslagen vergelijkbaar met Assassin's Creed IV: Black Flag, waarbij ze een schip besturen en vijandelijke schepen aanvallen. Naast de nieuwe militaire elementen zal Majima’s vechtstijl, die snelheid en behendigheid benadrukt, ook verbeteringen bevatten zoals een nieuw 'Sea Dog' stijl waarin spelers piratenwapens kunnen gebruiken. Het spel is gepland voor release op 21 februari 2025, enkele dagen eerder om concurrentie met Monster Hunter Wilds te vermijden.

Wat zijn de belangrijkste nieuwe gameplay-elementen in Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii?

De belangrijkste nieuwe gameplay-elementen zijn het scheepsgevecht, de mogelijkheid om verschillende vechstijlen te combineren, en een nieuwe hub-gebied genaamd Madlantis voor minigames en toernooien.

Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii is een spraakmakende uitbreiding van de Yakuza-franchise die populair is door zijn unieke mix van actie, verhaalvertelling en satirische humor. Deze franchise heeft wereldwijd een grote schare fans, en de nieuwe focus op piraterij lijkt opwindend en vernieuwend te zijn binnen de traditionele gameplay-structuren van de serie.