Locatie van Xur en Exotische Items in Destiny 2 - 12-16 april

Apr 12, 2024 5:02 PM

Destiny 2 fans, opgelet! De spannende weg naar The Final Shape is open en brengt een nieuwe Exotic wapenmissie, een verse Onslaught horde-modus en meer. Dit weekend is Xur terug in The Tower, Hangar. Hij biedt de Hard Light auto rifle voor spelers. Hunters kunnen hun voordeel doen met Lucky Raspberry borstpancer, Titans scoren de One-Eyed Mask helm en Warlocks kunnen de Getaway Artist handschoenen bemachtigen. Deze items zijn te koop voor Legendary Shards. Daarnaast zijn Exotic Engram en andere legendarische items beschikbaar.

Xur's locatie is gemakkelijk te vinden in de Hangar van The Tower. Exotic en Legendary wapens en pantser van dit weekend zijn een mengelmoes van attributen, waarbij elk stuk zich richt op een specifiek aspect van gameplay, of dit nu mobiliteit, herstel of discipline is. Het legendarische wapenaanbod omvat ook onder meer de Honor's Edge zwaard en de Whispering Slab boog, net als de bekende Hawkmoon hand cannon, voorzien van unieke perks.

Voor spelers die op zoek zijn naar praktische tips om hun gameplay te verbeteren, is de Xenology quest gratis beschikbaar en Xur verschijnt elke vrijdag na de dagelijkse reset op een nieuwe locatie in het spel. Voor degene die moeite heeft met het vinden van Xur - maak je geen zorgen, hij heeft vaste locaties zoals The Tower Hangar gebied, Nessus in Watcher's Grave en Winding Cove in de EDZ.

Waar kan ik Xur vinden in Destiny 2?

Xur is deze week in The Tower te vinden, meer specifiek in het Hangar gebied. Spelers kunnen hem bereiken via een trap dat naar een loopbrug boven leidt. Zijn locatie verandert elke week en hij biedt elke keer een wisselende selectie van exotische en legendarische uitrustingen aan.

Het is interessant om te weten dat Destiny 2 meer is dan alleen een videospel; het is een uitbreidend universum dat al vele jaren doorloopt. Met regelmatige updates, seizoenen en uitbreidingen, blijft het spel boeiend en dynamisch voor de spelers. De variëteit aan wapens en pantserstukken die Xur biedt, allen met hun unieke perks en attributen, draagt ​​bij aan de strategische diepte van het spel. Destiny 2 blijft een van de meest populaire online shooters met een actieve en betrokken gemeenschap.