McDonald onthult Jujutsu Kaisen knoflooksaus

Jul 02, 2024 2:03 PM

McDonald's komt met een nieuwe saus geïnspireerd door de populaire anime Jujutsu Kaisen. De Special Grade Garlic Sauce, exclusief verkrijgbaar via de McDonald's App vanaf 9 juli, is gebaseerd op de Black Garlic Sauce uit McDonald's Japan en ontwikkeld in samenwerking met Jujutsu Kaisen. De saus combineert knoflook en sojasaus met een lichtzoete, zure toets en wordt geleverd met acht verschillende deksels met geliefde karakters zoals Yuji Itadori, Megumi Fushiguro, Nobara Kugisaki, Satoru Gojo en Mahito. Je ontvangt de saus gratis bij elke bestelling van Chicken McNuggets via de McDonald's App.

Wat zijn de kenmerken van de Special Grade Garlic Sauce?

De Special Grade Garlic Sauce heeft een smaakprofiel met hints van knoflook en sojasaus, gecombineerd met een lichte, zure zoetheid. Deze exclusieve saus is beschikbaar vanaf 9 juli en wordt geleverd in een van de acht unieke deksels met personages uit Jujutsu Kaisen.

Jujutsu Kaisen is een populaire anime en manga die wereldwijd een grote fanbase heeft. De serie, geschreven door Gege Akutami, volgt het verhaal van Yuji Itadori, een student die betrokken raakt bij de wereld van Jujutsu nadat hij een vervloekt object inslikt. De anime is geprezen vanwege zijn boeiende verhaallijn, diepgaande karakters en indrukwekkende animatiekwaliteit, verzorgd door studio MAPPA. Sinds de release heeft Jujutsu Kaisen verschillende prijzen gewonnen en heeft het bijgedragen aan de toenemende populariteit van anime in het algemeen.