Mortal Kombat 1: Verborgen Homelander Brutality Gevonden

Jun 05, 2024 9:59 AM

Mortal Kombat 1 heeft net Homelander als DLC-personage toegevoegd, en spelers ontdekken al verschillende coole Easter eggs met deze superschurk. Homelander, bekend van de populaire Amazon Prime-serie The Boys, is nu beschikbaar in het gory vechtspel van NetherRealm Studios. Een speciale Brutality van Homelander bevat unieke dialogen die verwijzen naar een beruchte scène uit The Boys Season 2.

Waarschuwing! Spoilers voor The Boys Seizoen 2 volgen: In de seizoenspremière wordt Homelander geïntroduceerd aan Blindspot, een blinde kandidaat voor The Seven. Homelander slaat ongeïnteresseerd Blindspot's oren kapot en noemt hem “gewoon weer een nutteloze f***ing blinde man.” Deze zin wordt nu ook gebruikt in Mortal Kombat 1 wanneer Homelander een Brutality uitvoert op Kenshi, een blinde zwaardvechter in het spel.

Hoewel dit een mooie knipoog is naar The Boys, is niet alles aan Mortal Kombat 1's Homelander een perfecte recreatie van het personage uit de show. Warner Bros. heeft bijvoorbeeld niet onthuld wie de stem van Homelander inspreekt in het spel. Antony Starr, de acteur die Homelander speelt in The Boys, heeft de rol niet ingesproken, tot teleurstelling van vele fans.

Het Mortal Kombat 1 Kombat Pack bevat ook de Jean-Claude Van Damme karakter skin voor Johnny Cage en biedt vroegtijdige toegang tot zes speelbare DLC-personages, waaronder Omni-Man, Quan Chi, Peacemaker, Ermac, Homelander, en de aankomende Takeda Takahashi, evenals vijf DLC Kameo fighters. The Boys Seizoen 4 begint op 13 juni.

Wie speelt de stem van Homelander in Mortal Kombat 1?n

De stemacteur van Homelander in Mortal Kombat 1 is nog niet onthuld. Antony Starr, de acteur die Homelander speelt in The Boys, spreekt het personage niet in het spel in.

Mortal Kombat 1 is een populaire vechtspelserie ontwikkeld door NetherRealm Studios en uitgegeven door Warner Bros. Het spel werd in september vorig jaar gelanceerd en heeft sindsdien verschillende updates en DLC toegevoegd. Homelander is een van de nieuwste toevoegingen aan het rooster van speelbare personages in het spel. The Boys is een succesvolle tv-serie op Amazon Prime Video, gebaseerd op de gelijknamige stripreeks, en staat bekend om zijn gewelddadige en satirische kijk op superhelden.