NICOLAS CAGE TELEURSTELT FANS DIE WACHTEN OP NATIONAL TREASURE 3

Mar 13, 2024 5:49 PM

Teleurstellend nieuws voor fans van de National Treasure-franchise: Nicolas Cage bevestigde onlangs in een interview met Screen Rant dat 'National Treasure 3' niet in ontwikkeling is. Dit ondanks geruchten sinds 2008 en aankondigingen in 2020 dat Disney met de makers van 'Bad Boys for Life' aan het project zou werken. De plannen voor een derde en zelfs vierde deel, met potentiële avonturen naar Atlantis, zijn van de baan. Cage merkte op dat wie op zoek is naar schatten, deze niet bij Disney zal vinden.

Deze update komt naast het nieuws dat de serie 'National Treasure: Edge of History' ook gecanceld is en dat Cage geen cameo zal maken. In de serie verschenen wel Justin Bartha als Riley Poole en Harvey Keitel als Peter Sadusky. Cage is echter binnenkort te zien in de film 'Arcadian', waar hij een vader speelt in een nabije toekomst waar het normale leven op Aarde "gedecimeerd" is.

Is er enige kans dat 'National Treasure 3' in de toekomst nog gemaakt wordt?

Op dit moment lijkt er geen kans te zijn dat 'National Treasure 3' gemaakt wordt, aangezien Nicolas Cage bevestigd heeft dat er geen plannen zijn bij Disney voor deze film.

'National Treasure' is een filmreeks waarin geschiedenis en avontuur samenkomen. De franchise bestaat momenteel uit twee films waarin Nicolas Cage speelt als Benjamin Franklin Gates, een geschiedkundige en avonturier die verborgen schatten zoekt die verband houden met de geschiedenis van de Verenigde Staten. De films zijn geliefd bij een breed publiek en combineren de spanning van een schattenjacht met interessante historische weetjes. De eerste film werd uitgebracht in 2004 en het vervolg, 'National Treasure: Book of Secrets', kwam uit in 2007.