Nieuwe update maakt zware vijanden in Helldivers 2 makkelijker te verslaan
Mar 08, 2024 10:45 AMGoed nieuws voor spelers van Helldivers 2: er komt binnenkort een update die het wat makkelijker maakt om zwaar bepantserde vijanden te verslaan. Ontwikkelaar Arrowhead heeft de klachten van spelers op Reddit en Discord gehoord betreffende de moeilijkheidsgraad van het spel sinds de eerste batch balansaanpassingen. Deze aanpassingen zorgden voor veel kritiek en nu wordt er geluisterd naar de community. Er wordt gewerkt aan een ‘hotfix’ die de spawn rates en health pools van de zware vijanden gaat aanpassen, zodat deze minder vaak en in grote groepen verschijnen. Bovendien worden ze makkelijker neer te halen.
Community manager Spitz heeft op Helldivers 2's Discord server uitgelegd dat er ook wijzigingen zijn in de schade-output van wapens zoals de EAT-17 en de Recoilless Rifle. De schade vermindering van 50% op gepantserde vijanden bij een schampende hoek zullen deze wapens niet langer ondervinden. Dit zou moeten resulteren in een eerlijker en aangenamer spel, waarbij de balans tussen de verschillende vijanden beter is en spelers effectiever zwaar gepantserde vijanden kunnen uitschakelen.
Wanneer komt de hotfix voor Helldivers 2?Een specifieke datum voor de hotfix is nog niet gegeven, maar ontwikkelaar Arrowhead heeft aangegeven dat deze eraan komt. Spelers kunnen de officiële kanalen in de gaten houden voor updates.
Extra informatie over Helldivers 2: Het is een actievolle shooter game ontwikkeld door Arrowhead Game Studios. Het eerste deel van Helldivers werd goed ontvangen vanwege het intensieve coöperatieve multiplayer-aspect en de uitdagende gameplay. Het vervolg bouwt voort op deze fundamenten en biedt spelers nieuwe uitdagingen, planeten om te ontdekken en een arsenaal aan wapens om de strijd met de vijand aan te gaan op weg naar overwinning voor Super Earth.
Samira Khan
Samira Khan is een verhalenenthousiast met een scherp oog voor storytelling in spellen. Haar literaire benadering van gamekritiek onderzoekt thema's, karakterontwikkeling en plotstructuur, waardoor ze een aanhang krijgt onder gamers die de kunst van het vertellen waarderen.
Volg ons
Fans
Fans
Fans
Hey, it's great to see Arrowhead Game Studios addressing player feedback in the upcoming Helldivers 2 update. The adjustments to enemy spawn rates and health pools, along with the removal of the damage reduction on certain weapons against armored foes, should make for a more balanced and enjoyable experience, reducing frustration and enhancing strategic gameplay. Can't wait to dive back in and give it a go
Hey, it's great to hear that Arrowhead Game Studios is addressing player feedback in the upcoming Helldivers 2 update. Adjusting the spawn rates and health pools of heavy enemies should make the game more balanced and enjoyable, especially with the changes to weapon effectiveness against armored targets. It's always nice to see developers actively working to improve the player experience. Can't wait to dive back into the game and see how these changes impact the gameplay
Wow, it's great to see Arrowhead Game Studios responding to player feedback and addressing the challenge of heavy enemy encounters in Helldivers 2. The adjustments to spawn rates, health pools, and weapon effectiveness should lead to a more balanced and enjoyable gameplay experience for everyone involved. Can't wait to jump back in and see these changes in action