Once Human brengt grote september update met nieuwe PVP en PVE

Jul 19, 2024 7:14 PM

Starry Studio en NetEase Games hebben een grote mijlpaal bereikt met Once Human, een gratis te spelen open-world survival shooter, die nu al meer dan 230.000 spelers op Steam heeft bereikt sinds de lancering eerder deze maand. Het spel prijkt tevens in de top vijf van Meest Gespeelde en Top Verkopen games op het platform. Ter viering van dit succes, kondigen ze hun eerste grote update aan voor september. Deze update zal nieuwe PvP-scenario’s en een PvE-scenario bevatten, waaronder confrontaties tussen de Mayflies en Rosetta, en een nieuwe noordelijke bergregio met monsters en uitdagingen. Hoewel er nog geen specifieke releasedatum is, kunnen spelers uitkijken naar nog meer post-apocalyptische landschappen om te verkennen. Starry Studio heeft ook verschillende uitdagingen overwonnen, zoals het aanpakken van cheaters en serverproblemen bij de lancering.

Wat kunnen spelers verwachten van de eerste grote update van Once Human?

De eerste grote update van Once Human, gepland voor september, zal nieuwe PvP-scenario's introduceren met confrontaties tussen de Mayflies en Rosetta, evenals een nieuw PvE-scenario met een noordelijke bergregio, nieuwe monsters en uitdagingen.

Once Human werd op 9 juli gelanceerd voor PC via Steam, de Epic Games Store, en de officiële website. Het spel heeft snel belangstelling gewekt door zijn unieke kunststijl en sombere survival gameplay. Ondanks enkele hobbels in de weg, zoals het bestrijden van cheaters en het oplossen van serverproblemen, blijft Once Human indruk maken op pc-gamers met zijn creatieve en spannende survival-crafting ervaring.