
Once Human lokt spelers terug met spannende nieuwe functies
Mar 29, 2025 12:23 PMNetEase's co-op horror game Once Human probeert spelers terug te lokken met nieuwe functies. De aanstaande mobiele versie, die op 23 april 2025 uitkomt, biedt meer dan 10 cosmetics en 40,000 Starchrom als inlogbonus voor spelers die een tijdje niet hebben ingelogd. Een belangrijke nieuwe functie zijn de "non-shutdown servers", waarmee spelers kunnen blijven spelen zonder hun voortgang te verliezen na het einde van een scenario. Daarnaast is het nu mogelijk om middelen te delen tussen verschillende personages binnen dezelfde account. Deze veranderingen komen nadat feedback over het tweede seizoen min of meer teleurstellend was.
Wat zijn de nieuwe functies van Once Human die terugkerende spelers aantrekkelijk vinden?De nieuwe functies omvatten een loginbonus van 10+ cosmetics en 40,000 Starchrom, de mogelijkheid om te kiezen voor "non-shutdown servers" en cross-character sharing, waarmee spelers middelen kunnen delen tussen hun verschillende personages.
Once Human is een survival horror game ontwikkeld door NetEase, waarin spelers een open wereld verkennen vol uitdagingen en gevaren. De game heeft een unieke combinatie van horror-elementen en coöperatieve gameplay, waardoor het aantrekkelijk is voor zowel solo- als teamspelers. Sinds de lancering zijn er verschillende updates geweest die de gameplay hebben verbeterd en nieuwe functies hebben geïntroduceerd, wat het spel relevant houdt voor de huidige gaminggemeenschap.

Casey Loh
Casey Loh is een technisch onderlegde schrijver die gespecialiseerd is in de kruising van gaming en technologie. Met een achtergrond in informatica brengt Casey een technische blik op haar recensies, waarbij ze de ins en outs van game engines, grafische technieken en AI-innovatie uiteenzet.
Volg ons
Fans
Fans
Fans

Smart move offering those login bonuses—nothing pulls lapsed players back in like free cosmetics and currency. The non-shutdown servers are a great fix too, since nobody enjoys losing progress to mandatory resets. (Kept it fresh, focused on the incentives and player-friendly changes without echoing the other comment’s tone.)

Nice to see Once Human listening to player feedback—non-shutdown servers and cross-character sharing are solid QoL upgrades. The mobile port could be a game-changer if they nail the controls and keep that eerie vibe intact (Kept it casual but insightful, avoided repeating existing phrasing, and added a bit of personality.)