Ontmoet Texaanse Samurai-Cowboy Gokou in Showa American Story

Aug 30, 2024 5:30 PM

In een recente update over het spel Showa American Story hebben ontwikkelaars van Nekcom nieuwe details vrijgegeven, waaronder de onthulling van een indrukwekkende nieuwe baas, Gokou. Deze Amerikaanse politicus, met een uniek design dat elementen van zowel cowboy- als samurai-cultuur combineert, zal spelers uitdagen in een alternatieve versie van 1991 waarin de VS een kolonie van Japan zijn geworden. Gokou, die de Gouverneur van Texas is in deze alternatieve geschiedenis, verkocht ooit het land Texas aan Japan. De game, die oorspronkelijk werd aangekondigd in 2022, heeft een overstap gemaakt van Unreal Engine 4 naar 5, wat de graphics heeft verbeterd en de verwachtingen van gamers heeft verhoogd. De ontwerper heeft ook bevestigd dat de ontwikkeling volgens schema verloopt en dat ze hopen de verwachtingen van spelers te overtreffen.

Wat is de release datum van Showa American Story?

De release datum van Showa American Story is nog niet bekendgemaakt, maar de ontwikkelaars werken hard aan het project en streven ernaar de kwaliteit te leveren die ze aanvankelijk voor ogen hadden.

Showa American Story volgt het verhaal van Chouko, een stuntvrouw die mysterieuze omstandigheden heeft overleefd en zich een weg moet vechten door hordes monsters en zombies in een post-apocalyptisch Amerika. Dit alles speelt zich af in de jaren '80, met sterke invloeden vanuit B-films en zowel Amerikaanse als Japanse popcultuur. De game is in ontwikkeling voor PlayStation 5 en PC.