
Optimale instellingen voor soepele ray tracing in Assassins Creed Shadows
Mar 30, 2025 2:29 PMIn de recente techreview van Assassin's Creed Shadows voor PC komt naar voren dat de game goed presteert op een breed scala aan hardware, zelfs op mainstream GPU's. Ubisoft maakt gebruik van de verbeterde Anvil Engine met real-time globale verlichting om een visueel indrukwekkende ervaring te bieden. De meeste spelers kunnen genieten van 60fps zonder dat krachtige CPU's nodig zijn. Er zijn echter enkele kleine problemen met frame-time pieken tijdens overgangsperiodes en cutscenes die beperkt zijn tot 30fps. Het is aan te raden om dynamische resolutie in te schakelen om de prestaties te optimaliseren. Ondanks enkele stotterproblemen en fluctuaties in de frame-rate op verschillende tijden van de dag biedt Assassin's Creed Shadows een solide PC-port van een uitstekend spel.
Hoe kan ik de prestaties van Assassin's Creed Shadows op mijn PC optimaliseren?Je kunt de prestaties van de game optimaliseren door de aanbevolen instellingen voor jouw GPU te volgen, dynamische resolutie in te schakelen en een frame-rate limiet in te stellen. Het is ook handig om alleen tijdens het spelen instellingen te wijzigen om de visuele verschillen te beoordelen.
Assassin's Creed Shadows is de nieuwste toevoeging aan de populaire Assassin's Creed-franchise van Ubisoft. De game brengt spelers naar een nieuwe historische setting en introduceert verbeterde gameplay-mechanieken, waaronder real-time globale verlichting en strand-gebaseerd haar. Met zijn indrukwekkende graphics en meeslepende verhaal heeft het spel al miljoenen spelers aangetrokken, en blijft het een favoriete keuze onder fans van actie-avonturenspellen.

Samira Khan
Samira Khan is een verhalenenthousiast met een scherp oog voor storytelling in spellen. Haar literaire benadering van gamekritiek onderzoekt thema's, karakterontwikkeling en plotstructuur, waardoor ze een aanhang krijgt onder gamers die de kunst van het vertellen waarderen.
Volg ons
Fans
Fans
Fans

Glad to see RTGI isn’t just a flex for high-end PCs this time—Shadows seems to nail that sweet spot between looking pretty and actually being playable. Still, those daylight GPU scaling quirks sound like they’d kill the vibe during a sunset sneak attack.

Nice to see Shadows balancing visual flair with solid performance, though those CPU spikes sound like they could use some ironing out. Props to Ubisoft for making RTGI work on mid-range rigs without melting them Cutscene frame rate jank is a bummer, but at least the game scales well—gotta love when devs remember not everyone’s rocking a 4090.