Groot nieuws voor fans van Halo: een tot nu toe onaangekondigde Battle Royale-modus, genaamd Tatanka, zou niet langer in ontwikkeling zijn. Geruchten over deze modus voor Halo Infinite, die voor het eerst uitkwam in 2021, waren al langer in omloop. De ontwikkeling was naar verluidt in handen van support studio Certain Affinity, maar noch Microsoft noch ontwikkelaar 343 Industries heeft ooit publiekelijk commentaar gegeven op de Battle Royale. Deze ontwikkeling komt op een moment dat de toekomst van de Halo-franchise, die een lastige fase doormaakt na de teleurstellende prestaties van Halo Infinite, onzeker is. Microsoft heeft nog niet officieel gereageerd op de annulering.
Certain Affinity werkt ondertussen aan een eigen, originele first-person shooter genaamd Project Loro. Verder is bekend dat het ontwikkelteam 343 Industries is overgestapt op de Unreal Engine van Epic voor toekomstige games in de serie. Wat betreft het Halo-universum, seizoen 2 van de spraakmakende Halo TV-serie begint op 8 februari op Paramount+.
Wat is het laatste nieuws rondom Halo Infinite en de geplande Battle Royale-modus?Het laatste nieuws is dat de Halo Battle Royale-modus, codenaam Tatanka, die werd ontwikkeld door support studio Certain Affinity, niet langer in ontwikkeling is. Verder is de Halo-franchise in afwachting van toekomstige ontwikkelingen aangezien Halo Infinite niet de verwachte resultaten heeft geboekt en de ontwikkelaar is overgeschakeld naar de Unreal Engine voor toekomstige projecten.
Extra achtergrondinformatie: Halo is een van de meest iconische shooters en een vlaggenschipfranchise voor Xbox consoles, met Halo Infinite als de meest recente toevoeging. De serie staat bekend om haar diepgaande verhalen en revolutionaire multiplayer ervaringen. Ondanks de hoge verwachtingen kampte Halo Infinite met verschillende problemen na de lancering, waaronder kritiek op de multiplayer en vertragingen in content updates.
Reacties
Nog geen reacties. Wees de eerste!