Publicatiedatum onthuld voor Star Wars Outlaws

Apr 09, 2024 4:45 PM

Ubisoft heeft de releasedatum voor de langverwachte actiegame Star Wars Outlaws aangekondigd: 30 augustus is de dag waarop fans aan de slag kunnen op pc, PlayStation 5 en Xbox Series X/S. In de recent uitgebrachte trailer wordt het verhaal geïntroduceerd waarin de speler, als het hoofdpersonage Kay Vess, het op moet nemen tegen de criminele organisatie 'de Zerek Besh'. Binnen het spel is het belangrijk om samen te werken met andere figuren uit het criminele circuit. Voor de fans die niet kunnen wachten: door de Gold Edition of Ultimate Edition aan te schaffen, of door abonnee te zijn van Ubisoft+, kun je drie dagen voor de officiële release al beginnen met spelen. Vorig jaar heeft de Star Wars game-industrie succes geboekt met het goed ontvangen Star Wars Jedi: Survivor. Voor de beste SEO-resultaten worden trefwoorden als 'Star Wars Outlaws', 'releasedatum', 'Ubisoft', 'actiegame', 'PS5', 'Xbox Series X/S', en 'pc' benadrukt.

Wanneer kan ik Star Wars Outlaws spelen als ik de Gold Edition of Ultimate Edition aanschaf?

Als je de Gold Edition of Ultimate Edition van Star Wars Outlaws aanschaft, of als je een Ubisoft+ abonnee bent, kun je het spel drie dagen eerder spelen dan de officiële releasedatum van 30 augustus.

Aanvullend op de aankondiging van Star Wars Outlaws, is het interessant om te weten dat het Star Wars universum al decennialang een rijke bron van inspiratie is voor videogames. Door de jaren heen hebben games zoals Star Wars: Knights of the Old Republic, Star Wars Battlefront en meer recent Star Wars Jedi: Fallen Order het leven in een galaxy far, far away naar de huiskamers van fans gebracht. De games staan bekend om hun diepgaande verhalen, indrukwekkende graphics en opwindende gameplay, die spelers de kans geven om hun eigen Star Wars avonturen te beleven.