RAMP RAAKT Star Wars: Battlefront Classic Collection LANCERING AAN DE GROND

Mar 14, 2024 11:42 AM

Het is een moeilijke start voor de Star Wars: Battlefront Classic Collection, die op 14 maart lancering veel serverproblemen en bugs vertoonde. De collectie, bestaande uit de originele twee Star Wars: Battlefront games, kreeg al snel een 'voornamelijk negatieve' beoordeling op Steam, met maar 21% positieve reacties. Spelers klaagden over slechts drie 64-speler servers die beschikbaar waren bij de lancering, terwijl er veel meer spelers wilden inloggen. Ondanks dat Aspyr relatief snel meer servers toevoegde, waren de problemen wijdverbreid en uiten gebruikers hun frustratie over onder meer aimproblemen en multiplayer die praktisch onspeelbaar was vanwege gebrek aan servers en bugs. De teleurstelling is te voelen onder fans, zeker na eerdere problemen van Aspyr met Star Wars-projecten.

Wat kost de Star Wars: Battlefront Classic Collection?

De prijs van de Star Wars: Battlefront Classic Collection bedraagt $34.99.

De Star Wars: Battlefront-serie staat bekend om zijn meeslepende multiplayer-gevechten en trekt fans aan die enthousiast zijn over het Star Wars-universum. De originele games, gelanceerd in de vroege 2000s, waren bijzonder populair en stonden bekend om hun grootschalige gevechten en de mogelijkheid om op klassieke locaties uit de films te vechten. Deze nieuw uitgebrachte collectie had de kans om oude en nieuwe fans samen te brengen en te genieten van de games op moderne platforms, maar door de technische problemen is deze kans aanzienlijk verkleind.