Quantcast
Regisseur Fallout New Vegas onthult details over ontwikkeling, inclusief mysterieuze lunchmenu
Artikel overzichtNintendo Switch games overzichtPlayStation 5 games overzichtReview overzicht

Regisseur Fallout New Vegas onthult details over ontwikkeling, inclusief mysterieuze lunchmenu

Apr 17, 2024 9:29 AM

Josh Sawyer, de regisseur van Fallout: New Vegas, heeft recentelijk interessante ontwikkelingsnotities van het spel gedeeld. Deze notities geven inzicht in het creatieve proces achter de cultklassieker. Zo zien we dat er al vroegtijdig voorbereidingen getroffen werden voor de downloadable content (DLC) "Honest Hearts", en dat het team, incluis Sawyer, in 2009 bezig was met de wereld en quests van het basispel. Opvallender is de vermelding van een ontwikkelaar die bezig was met het "verleiden van Benny" - iets wat veel spelers herkenbaar zal voorkomen. Ook is er een humoristische anekdote over de Chipotle-bestellingen van het team, waarmee Sawyer de fans een kijkje geeft in de alledaagse momenten van de game-ontwikkeling. Ondertussen wordt er door Bethesda onderzoek gedaan naar problemen met de achievements van Fallout 4 op de Xbox. De notities van Sawyer, die nu gedeeld worden, verrijken de ervaring van Fallout-fans en geven meer diepte aan de beleving van het spel.

Wat houden de ontwikkelingsnotities van Fallout: New Vegas precies in?

De ontwikkelingsnotities van Fallout: New Vegas bevatten informatie over de taken van teamleden, de planning van DLC, en persoonlijke details zoals bestellingen bij Chipotle. Ze geven een uniek inzicht in het ontwikkelingsproces van het spel, van beginnende ideeën tot de uiteindelijke uitwerking van quests en karakters.

Fallout: New Vegas is een open wereld action role-playing game ontwikkeld door Obsidian Entertainment en uitgegeven door Bethesda Softworks. Het spel werd in oktober 2010 uitgebracht, en onderscheidt zich van andere games uit de Fallout-serie door de setting in het post-apocalyptische Las Vegas, de uitgebreide verhaallijnen en de invloedrijke morele keuzes. De game wordt vaak geprezen voor de diepgaande RPG-elementen en heeft een zeer actieve modding-community die tot op de dag van vandaag nieuwe content creëert. Met de aankomende release van de Fallout TV-serie, is de interesse in deze gameklassieker weer opgelaaid.



Samira Khan avatar
Geschreven door:

Samira Khan

Samira Khan is een verhalenenthousiast met een scherp oog voor storytelling in spellen. Haar literaire benadering van gamekritiek onderzoekt thema's, karakterontwikkeling en plotstructuur, waardoor ze een aanhang krijgt onder gamers die de kunst van het vertellen waarderen.

Lees meer artikelen van: Samira Khan

Volg ons


Login or register to join the conversation
Stimpy Stimpy commented on: 2024-04-17 10:00:05
Wow, it's always cool to get a peek behind the scenes of game development, especially for a beloved title like Fallout: New Vegas. Josh Sawyer's notes really show the dedication and creativity that went into crafting the game's world and quests. And let's hope Bethesda can sort out those achievement unlock issues for Fallout 4 on Xbox soon
Sephiroth Sephiroth commented on: 2024-04-17 09:54:03
Wow, it's always cool to get a behind-the-scenes look at game development, especially for a classic like Fallout: New Vegas. Seeing the team's notes and daily grind gives fans a whole new appreciation for the game's creation. Also, it's good to hear that Bethesda is on the case with those Fallout 4 achievement issues on Xbox. Hope they get it sorted out soon for the players.
N3rdo N3rdo commented on: 2024-04-17 09:36:04
Hey, it's always fascinating to get an insider's look at the development process, especially for a game as iconic as Fallout: New Vegas. It's cool to see the behind-the-scenes details on questlines, DLC planning, and even the team's lunch orders – adds a personal touch to the game's creation Also, it's good to hear that Bethesda is on the case with those Fallout 4 achievement unlock issues on Xbox – hopefully, they'll sort it out soon for the players.
Bekijk meer artikelen