Regisseur van Baldurs Gate 3 Onthult Onverwachte Speelbare Schurk
Mar 25, 2024 6:59 PMLarian Studios directeur Swen Vincke heeft onthuld dat één van de hoofdvillains uit Baldur's Gate 3, Ketheric Thorm, oorspronkelijk speelbaar zou zijn in de game. Tijdens de Game Developers Conference (GDC) besprak Vincke diverse verwijderde onderdelen uit het spel, waaronder deze verrassende draai waarbij spelers Thorm konden overtuigen om zich bij de partij aan te sluiten. Desondanks besloot het team om deze en andere delen te schrappen voor het tijdig afronden van de game. Andere niet-geïncludeerde inhoud zijn een bezoek aan de koninklijke Githyanki Vlaakith's paleis, de Gith Astral Plane, Candlekeep en zelfs een trip naar de hel waren ooit deel van het spel.
Vraag: Kan ik nog extra content zoals DLC voor Baldur's Gate 3 verwachten in de toekomst?Er zullen geen DLC's of een Baldur's Gate 4 komen, aangezien Larian Studios zich op een nieuw project buiten het Dungeons & Dragons universum richt.
Baldur's Gate 3, ontwikkeld door Larian Studios, is een role-playing game geïnspireerd door het Dungeons & Dragons-universum. De game werd geprezen om zijn diepgaande verhaalschrijving en vrijheid die spelers hebben om hun eigen avonturen vorm te geven. Larian Studios staat bekend om hun vermogen om uitgebreide en interactieve werelden te creëren, zoals eerder aangetoond in de Divinity: Original Sin-reeks.
Jordan Keats
Jordan Keats is een voormalige professionele gamer die nu journalist is, wiens competitieve achtergrond hen een uniek perspectief geeft op esports en multiplayer games. Jordans expertise in strategie en spelmechanismen is ongeëvenaard, en biedt lezers diepgaande inzichten.
Volg ons
Fans
Fans
Fans
Wow, it's fascinating to learn about the development journey of Baldur's Gate 3 and the content that didn't make it into the final game. The idea of having the villain Ketheric Thorm as a potential playable companion adds an intriguing layer to the game's narrative possibilities, and it's understandable how the need to streamline the experience led to cutting various planned areas and locations. Looking forward to seeing how the game shapes up without the prospect of DLC as Larian Studios moves onto a new project outside the D&D universe.
Wow, the insights from Swen Vincke about the development of Baldur's Gate 3 are fascinating. It's intriguing to learn about the scrapped concept of Ketheric Thorm as a playable companion, as well as the various locations and content that were cut to streamline the game. Larian Studios' decision to focus on a new project outside of the Dungeons & Dragons universe is definitely a bold move. Can't wait to see what they come up with next
Looks like the development journey for Baldur's Gate 3 was quite the rollercoaster, with ambitious ideas like making the villain, Ketheric Thorm, a potential playable companion and cutting areas like the Gith Astral Plane and Candlekeep to streamline the experience. It's fascinating to see how Larian Studios navigated these creative decisions, and I'm excited to see the final product they've crafted. Can't wait to dive into the game and explore what made the cut