
Schokkend: Death Stranding 2 ESRB beoordeling onthult mogelijk gebruik van vechtwapen!
Jun 02, 2025 4:44 PMDeath Stranding 2 heeft een nieuw ESRB-waarderingsrapport vrijgegeven dat onthult dat spelers een unieke melee-wapenoptie krijgen in de vorm van een gitaar. Deze informatie bevestigt dat naast de gebruikelijke leveringen in een post-apocalyptische wereld, spelers ook kunnen vechten tegen vijanden met deze opvallende wapenkeuze. De game, waarin spelers de rol van Sam Porter Bridges vervullen, speelt zich af in een open-wereld landschap en bevat gevechten met zowel menselijke als bovennatuurlijke tegenstanders. Het ESRB-rapport geeft aan dat spelers gebruik kunnen maken van zowel melee- als vuurwapens, met een volwassen rating van 17+. Death Stranding 2 komt uit op 26 juni 2025.
nWat zijn de nieuwe gameplay-elementen in Death Stranding 2?In Death Stranding 2 kunnen spelers gebruik maken van nieuwe melee-wapens zoals een gitaar, naast traditionele vuurwapens. De game biedt een mix van actie, stealth, en gevechten tegen menselijke soldaten en ghostly apparitions in een uitgebreid open-wereld landschap.
nDeath Stranding 2 is de vervolgaflevering van de originele Death Stranding, ontwikkeld door Kojima Productions en geregisseerd door Hideo Kojima. De eerste game, uitgebracht in 2019, behandeld thema's van verbinding en isolatie in een gebroken wereld. Met de toevoeging van een sequel en plannen voor een live-action film en anime, blijft de franchise in de schijnwerpers staan binnen de game-industrie. De unieke gameplay en visuele stijl van de serie hebben het tot een cultfenomeen gemaakt.

Samira Khan
Samira Khan is een verhalenenthousiast met een scherp oog voor storytelling in spellen. Haar literaire benadering van gamekritiek onderzoekt thema's, karakterontwikkeling en plotstructuur, waardoor ze een aanhang krijgt onder gamers die de kunst van het vertellen waarderen.
Volg ons
Fans
Fans
Fans

A battle guitar That’s so on-brand for Kojima—only he could turn a rockstar fantasy into a survival tool in a world this bleak. The blend of eerie exploration and brutal combat is giving me major chill vibes with occasional chaos energy, and I’m loving it.

Only Kojima could make a guitar a legit weapon in a post-apocalyptic delivery sim—can't wait to shred some enemies while hauling packages. The mix of stealth and over-the-top violence sounds like peak weirdness, and I'm totally here for it.