SLAYER ONTHULD ALS AANKOMEND DLC VOOR GUILTY GEAR STRIVE

Apr 29, 2024 5:47 AM

Groot nieuws voor fans van vampieren en vechtspellen, want Slayer is aangekondigd als het nieuwste DLC-personage voor Guilty Gear Strive. Deze iconische figuur is bekend van eerdere delen zoals Guilty Gear Xrd en maakt zijn comeback met een stijlvolle make-over en een diverse moveset. Vanaf 7 mei kunnen spelers aan de slag met dit personage. Er is ook nieuws over een vierde seizoen voor Guilty Gear Strive, inclusief nieuwe personages en een 3v3 teammodus. De aankondiging vond plaats na de spannende grande finale van Evo Japan, waarbij de winnaar naar huis ging voor een enthousiast publiek. Fans kunnen de finale terugkijken via de officiële Evo-kanalen op YouTube en Twitch. Met de komst van Slayer en de belofte van seizoen 4 blijft Guilty Gear Strive een dynamische en boeiende ervaring voor vechtspelenthousiasten.

Wanneer kan ik als Guilty Gear Strive speler de nieuwe DLC-personage Slayer uitproberen?

Slayer is beschikbaar als DLC-personage in Guilty Gear Strive vanaf 7 mei.

Guilty Gear Strive, ontwikkeld door Arc System Works, is een prominente naam in de wereld van vechtspellen en staat bekend om zijn uitgebreide roster van unieke personages, gedetailleerde anime-achtige graphics en complexe gameplay-mechanieken. De serie heeft een loyale fanbasis opgebouwd sinds de eerste game in 1998 en blijft vernieuwen met elke iteratie. Met toevoegingen zoals Slayer en de aankondiging van seizoen 4, blijft Guilty Gear Strive een centrale rol spelen in de vechtgamegemeenschap, zowel op competitief niveau als bij casual spelers.