Star Wars Outlaws onthult spannende roadmap voor de lancering op Steam in november

Sep 27, 2024 5:14 PM

Ubisoft heeft de roadmap onthuld voor komende updates van Star Wars Outlaws, die leiden naar de release op Steam op 21 november. De eerste titel update staat gepland voor 3 oktober en richt zich op het oplossen van bugs en het verbeteren van de algehele ervaring. Update 3 volgt op 24 oktober en bevat kwaliteitsverbeteringen. Op 21 november wordt ook de eerste verhaaldlc, Star Wars Outlaws: Wild Card, uitgebracht, waarin de personages Kay en Nix deelnemen aan een prestigieuze Sabacc-toernooi tegen Lando Calrissian. Ubisoft heeft aangegeven dat de game een "softer than expected launch" had en werkt aan updates om meer spelers aan te trekken in het vakantieseizoen.

Wat kunnen spelers verwachten van de aankomende updates en DLC voor Star Wars Outlaws?

Spelers kunnen kwaliteitsverbeteringen en bugfixes verwachten in de aankomende updates. De eerste DLC, Wild Card, zal ook unieke gameplay-elementen introduceren met een spannend verhaal en een iconisch personage uit de Star Wars-franchise.

Star Wars Outlaws is een action-adventure game die zich afspeelt in het Star Wars-universum, met de focus op intergalactische overvallen en verkenning. De game werd uitgebracht in augustus 2024 en heeft gemengde recensies ontvangen, waarin zowel de sterke verhalende elementen als de tekortkomingen in stealth en combat naar voren komen. Ubisoft richt zich nu op het verbeteren van de spelerservaring en het vergroten van de aantrekkingskracht van de game tijdens de drukke feestdagen.